יותר מ 500 אטרקציות בצפון, לקבוצות משפחות וילדים – lazafon pro

כאן תוכלו למצוא מאות אטרקציות בצפון, אטרקציות לילדים למשפחות ולקבוצות. בשבת או במהלך השבוע

מבחר אטרקציות בצפון ברחבי הגליל, הגולן והעמקים, אפשרויות בילוי וכיף הכוללות אין סוף אפשרויות לילדים, משפחות וקבוצות. בין האטרקציות הפופולריות בצפון תמצאו את אתרי שייט הקיאקים, אטרקציות מוטוריות  כגון טיולי רייזרים הנהיגה עצמית, טיולי הג'יפים ואתרי הכיף והבילוי כמו מגלשות מים ,פארקים לאומיים, מרכזי מבקרים ייחודיים ועוד..

אין ספק שבצפון ביחס לאזורים אחרים בארץ, מרוכזות אלפי אטרקציות בצפון איכותיות הפונות לקהלי יעד רבים ומגוונים, במהלך כל השנה ניתן למצוא פעילויות המתאימות לעונה ולצורך של המטיילים או המשפחות המבלות בצפון וכמובן אטרקציות בדרך לצפון.  בנוסף מציע הצפון מבחר ענק של אטרקציות לילדים בצפון המותאמים לפעילות משפחתית בה חווים ההורים והילדים פעילויות משותפות וכפיות ביחד. לקבוצות מציע הצפון המון אפשרויות לשילוב בתוך יום כיף או נופשון לעובדים. אטרקציות בצפון אטרקציות לילדים אטרקציות לקבוצות.

אטרקציות בצפון

אטרקציות בצפון

אטרקציות מוטוריות: טיולי שטח בנהיגה עצמית , גי'פים רייזרים ועוד

טיולי השטח בצפון הינם אחת האטרקציות במרכזיות, המון ישראלים נהנים לצאת לטייל בשטח בג'יפ מסוקס או רכב שטח אחר בנהיגה עצמית. בשוק ישנם כמה וכמה אופציות להשכרת רכבי שטח בנהיגה עצמית או ע"י נהג המוביל אתכם בשטח. אחת האטרקציות הטובות בצפון המאפשרת לכם להגיע לנקודות חן מדהימות , נופים משגעים יחד עם חוויית נהיגת שטח, בוץ ואבק כמו שצריך…

בתחום האטרקציות המוטוריות ישנם כמה חידושים וכלים חדשים ומעניינים שנכנסו לתחום. לאחרונה הכלים המעניינים הם בעיקר הרייזרים, כלים חזקים ובעלי מנוע וגוף ייחודי המותאם לנהיגת שטח במסלולים מאתגרים, ישנם רייזרים המתאימים לשני רוכבים ולארבעה רוכבים, יש עוד וורסיות אבל אלו הם בדרכ מה שמחזיקים חברות טיולי השטח בצפון.

לנהיגה בכלים אלה נדרש כמובן רישיון נהיגה ויש לבדוק מראש מול הספק עוד התניות נוספות. כלי נוסף שנכנס לשוק הינם הריידרים, אילו הם כלים חשמליים אשר בדרכ הרכיבה עליהם היא בעמידה/ישיבה והם מתאימים לשבילים רגועים בשטח ולא לאקסטרים.

ישנם בשוק כמה רכבי שטח כמו הריינג'רים שנפוצים מאוד, כלים חזקים גם לזוגות ורביעיות המתאימים מאוד לשטח ונוחים לנהיגה, ישנם גם חברות המחזיקות עדיין טרקטרונים אבל זה כבר פחות נפוץ בשוק.  מידע נוסף אפשר למצוא כאן: טיולי שטח בצפון

טיול גיבוש בקיסריה

טיול גיבוש בקיסריה

אטרקציות מים, שייט וחופים

בעונת הקיץ הלהיט הנו כל נושא פעילות המים כגון טיולי שייט קיאקים וסירות נהר, רביצה וסתלבט על חופי הכנרת או לחלופין בילוי יומי בפארק מים עם מגוון אטרקציות נוספות אפשר למצוא כאן אטרקציות מים וחופים. בצפון ישנם כמה אתרי שייט קיאקים וסירות נהר המציעים חווית מים כיפית במיוחד בימים החמים מאוד.

שייט מתאים גם אטרקציות לילדים בצפון, בחלק מאתרי השייט ניתן לשוט החל מגיל 5 וחלק שניתן לשוט החל מגיל 3 והלאה ( בהתאם להוראות הביטוח וזרימת המים) לכן חשוב לברר מראש ולבדוק את האופציות לפני שמגיעים ספונטנית לאתר השייט.

מעבר לשייט קיאקים וסירות נהר, ניתן גם לשוט בים הכנרת בשייט בסירות גדולות היוצאות מחוף עין גב וחוף טבריה, ישנם כמה ספקים המציעים את האטרקציה הזו, בדר"כ אטרקציה לא יקרה מאוד וכיפית לכל המשפחה.

וכמובן גולת הכורת של הצפון בימים החמים הנם חופי הכנרת שמאז ועברו לידיים ממשלתיות החוויה בחופים נעימה וכיפית יותר, רובם חופים מוסדרים ונקיים, עם הגבלת רעש ולכן נעים יותר לשהות בהם. ברובם תמצאו מזנון נחמד, צליות חוף ומקום להתארגן על חופשת קמפינג באוהלים.

גם כאן כשאי לבדוק מראש את העומס בחוף(במיוחד בסופ"ש ובחגים) ולהתארגן מבחינת אוכל ומים לשהייה ורביצה כיפית בחופים.

יש גם כמה אטרקציות בדרך לצפון שיכולות להתאים לשלב במהלך טיול בצפון.
מידע בנוגע לאתרי השייט תמצאו כאן: אתרי קיאקים בצפון

 לקבלת אטרקציות בצפון נוסף לחצו למטה על הלינק לאזור בצפון בו אתם מתכננים לבלות: