פורטל התיירות לצפון

רעיונות נופש חברה בצפון – מלון מומלץ לנופש עובדים בצפון

נופש חברה – נופשונים במלון בצפון – נופש לעובדים בצפון

מעוניינים בנופש חברה בצפון ? מחלקת ההפקה של צפון תיירות ונופש תפיק לכם נופש חברה מדהים בצפון או נופש לקבוצה מיוחדת שתתאים לצורך ולתקציב העומד לרשותכם. במקביל יש ברשותנו מגוון רחב של חבילות נופש, ימי פינוק, נופש לעובדים וצוותים, ימי כיף לעובדיםאטרקציות מגוונות, נופשונים בצפון,  יום גיבוש לקבוצות, סדנאות תוכן, העצמה ותמריץ.

בפניה אלינו תוכלו לקבל מספר חבילות בסיס מוכנות  ליום פינוק לקבוצה או נופשונים לעובדים שיוכלו להוות בסיס טוב לצורך העלאת הרעיונות ואופי האטרקציות בהתאם לצרכים ולתקציבים. בחרנו עבורכם את מיטב ספקי התיירות המתאימים ביותר לאירוח ושירות נופש לקבוצות המגיעות לצפון.

אנו משלבים בתוך נופש חברה בצפון את הספקים בהתאם לתקציב, למאפיינים ולדרישות לקוחותינו. הצפון, מאפשר לכל קבוצה לקבל מאיתנו מגוון הצעות רחב של ימי כיף, ימי פינוק והנאה, נופש לעובדים, אטרקציות, מעיינות חמים, ספא, מגוון טיפולים אלטרנטיביים, עיסויים, פעילויות ספורט ובריאות. בצפון ממוקמים בתי מלון באווירה כפריתצימרים איכותיים ותשתית מעולה לנופש עובדים בצפון

ארגון נופש חברה בצפון או נופש לעובדים ניתן לבצע באופן עצמאי או לקבל את שירותיה של חברת הפקה או סוכנות טיולים ותיירות. השיקולים העומדים בפני מקבלי ההחלטה הינם בדר"כ התקציב המוצע ומנגד רמת הנופש לעובדים לאיכותו. בדר"כ נהוג לשכור את שירותיה של חברת הפקה ולקבל הצעה לתכנית שלמה של נופש לעובדים, תכנית שכוללת קונספט ברור לנופש, מבחר אפשרויות לינה במלונות, כפרי נופש או צימרים מפנקים ותכנית לו"ז עם תוכן איכותי, פעילויות גיבוש קבוצתיות, ארוחות טובות, הסעות כמובן והמון פינוקים אפשריים.

כל חברה מסגלת לעצמה במהלך השנים את אופי הנופש אותו הם רגילים לעשות ומדי פעם מחפשים תכנים חדשים ואזורים נוספים להכיר. נופש בצפון יכול להתבצע באזורים רבים כגון רמת הגולן, הגליל העליון, נופש בגליל המערבי, נופש בכרמל או בחיפה או בעמקי הצפון. באזור סובב כנרת ישנם המון כפרי נופש ומלונות טובים כמו"כ בטבריה בהם ניתן לארגן נופש לעובדים.

שילוב תכנים מתאימים ונכונים במהלך נופש בחברה זו בדיוק עבודת חברת בתיירות/הפקה. הם המומחים לעניין זה ופה אתם צריכים לקבל רעיונות ותוכן כזה שמראש יגרום לכם להבין שבחרתם נכון. אפשר להוציא את העובדים לנופש במלון הטוב ביותר ומנגד לבחור מלון ברמה קצת נמוכה יותר ומנגד להשקיע יותר בתכנים. אתם מכירים את העובדים שלכם טוב יותר מחברת התיירות/הפקה ולכן חשוב מאוד בשלב זה שתהיו מעורבים ותנו את דעתכם בתכנון ושילוב התכנים והפעילויות השונות, בחנו מה עשיתם בעבר, מה אהבו יותר או פחות, מה נראה לכם מתאים ואיפה יכולה להיות בעיה. לכל חברה אופי מיוחד משלה, לכל חברה יתאימו תכנים שונים ובהתאם ל ד.נ.א שלה. שתפו חלק מהעובדים וקבלו מהם פידבקים, התייעצו עם חברת התיירות/הפקה ובקשו מגוון אפשרויות לבחירה משותפת.

מלבד נופשונים לקבוצות ועובדים, ריכזנו עבורכם את מיטב מקומות הלינה בצפון למשפחות וזוגות  

לצפייה אתרי נופש בצפון

נופש חברה בצפון

נופש חברה בצפון

להלן מבחר הצעות ימי פינוק או נופש לעובדים בצפון

קטלוג רעיונות נופש לעובדים כולל מלון בצפון

כנסו לקטלוג חבילות קיץ בצפון, ימי כיף וגיבוש, אטרקציות ונופש לעובדים.

לצפיה לחצו:נופש לעובדים

אטרקציות בצפון

ימי כיף וגיבוש לקבוצות – קיץ בצפון !

קבלו רעיונות ומחירים עבור ימי כיף וגיבוש לקבוצות בכל רחבי הצפון במהלך הקיץ הקרוב,

לפרטים: ימי כיף לקבוצות בצפון

ספורט ימי בכנרת

ימי פינוק – נופש בצפון – חבילת יום האישה בצפון הגולן

להלן חבילת יום האישה cצפון הגולן

ימי פינוק ונופש בצפון- חבילת יום האישה בצפון הגולן

טיול בצפון

קצר ולצפון – יום וחצי של נופש וגיבוש קבוצתי בצפון

נצא ליום וחצי של פינוק, גיבוש וכיף קבוצתי בצפון

קצר ולצפון – יום וחצי של נופש וגיבוש קבוצתי

קומזיץ בצפון

ימי פינוק- נופש בצפון- "יומיים אירופה בצפון הגולן" נופש לקבוצות איכות קטנות

נצא ליומיים של נופש בסגנון אירופה בצפון הגולן, נופש לעובדים בצפון

יומיים אירופה בצפון הגולן

ימי גיבוש לעובדים