חאן אלעל – קמפינג בלי טיפת מאמץ

לישון עם הילדים באוהל, ליהנות מיקיצת קרני הזריחה המלטפים את הפנים ולחוות חוויית גיבוש בשטח.בוחרים חאן ולא סתם חאן אלא את חאן אלעל המספק את הטבע בהתגלמותו ובשלמותו כיאה לאזור

חאן בגולן בחבל הארץ המקסים שלנו

חאן אל על ממוקם על מצוקו הקסום של נחל אל-על בדרום רמת הגולן, אליו מגיעות משפחות חובבי טבע וטיולים בטבע, המשלבים אטרקציות ובנוסף ובילוי משפחתי כולל קמפינג רב גוני כמו: אוהלי רועים ענקיים המעניקים השראה של 12 השבטים, או באוהלי בונגלו משפחתיים ולמפונקים בננו יש גם אפשרות לינה בדירות עץ חמימות ונעימות.

חאן אל על הינו חאן בגולן המאפשר את כול משאבי וצרכי השטח, מחניון מאובזר ומואר ועד מדשאות שרועות לצד פינות מנגל. בתוך כך, מקלחות ושירותים , אוהלים מחוממים ומאהלים מדוגמים . לא רק משפחות נהנות מחוויית השטח אלא גם קבוצות מטיילים מאורגנות שמבינות בטרנד ובוחרות לערוך יום גיבוש בפן אחר ומאתגר במתחם חאן לקבוצות.

הזמנה לטבע

כול ילד שטייל בטבע עם הוריו ולן באוהל לקולות הינשופים וצפה בגחליליות הלילה מבעד לחלון רשת האוהל זכה לאסוף לקולקציית זיכרונות הילדות שלו, זיכרונות יפים ובלתי נשכחים. אירוח ולינה בחאן בצפון מעניק למשפחות עם ילדים חוויית ילדות בלתי נשכחת לצד אטרקציות הכוללות טיולי אופניים, ארוחת שטח מפנקות בטעמים של אדי הבישול בחאן .

לחאן אל על מגיעות קבוצות מכל רחבי הארץ, כך שמתאפשר להם לערוך סדנאות גיבוש לעובדי החברה או הארגון אליו הם שייכים או מנהלים. מדובר בסדנאות מעצימות , אתגריות ובתוך כך מגבשות במיוחד. במילים אחרות משיגות את המטרה כאשר היעד שהם הקבוצה נהנים מבחירת המקום כחאן בצפון. יום גיבוש מתאים בעיקר לקבוצות שישולבו בו כיף והרבה ממנו, חוץ מגילוי יכולות חבריכם לקבוצה תוכלו ליהנות מאוכל טוב שמציע החאן.

לאלו מכם שלא באים בקבוצה או משפחה לטיול ולינה בטבע השוטף את הצפון – תמיד תוכלו להפיק אירוע בניחוחות של טבע והרבה ממנו. לצאת מהאולם והשנדלירים ולחגוג חתונה או בר מצווה תחת כיפת השמיים שמאירה את הקרקע הפורייה בהרבה אור של כוכבים…

אז אם אתם מחפשים חווית טבע ייחודית הכוללת לינה מיוחדת, כזו שתאפשר לכם להרגיש את הטבע בעוצמתו ויחד עם זאת לשלב טיולים רגליים מיוחדים ופעילויות לקבוצות וארגונים, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם !

חאן אלעל

מושב אבני איתן,דרום רמת הגולן

טל: 072-3360477

דוא"ל: [email protected]

לאתר האינטרנט לחצו כאן חאן אלעל

חאן אלעל בדרום הגולן  אוהלים בחאן אלעל

פייסבוק לצפון
פורטל התיירות לצפון