איך מוציאים את המיטב מהחופשה בצפון? במילה אחת – אטרקציות

  הנה זיכרון נוסטלגי: מר וגברת ישראלי יוצאים לחופשה בכינרת, מעמיסים על הגג של מכונית הפיזו' 404 שלהם את האוהל, הגריל ושש צידניות. אחר-כך מכניסים לתא המטען כמה ספרים, עיתונים ופיצוחים, לא שוכחים כמובן את מזרן הים, ומזמינים את כל הילדים הנרגשים מאוד (אחרי הכול חופשה שכזו מתקיימת אחת לשנה) להיכנס לאוטו ולצאת לדרך הארוכה. כן, היו זמנים…

התקדמנו מאז… היום אנו בוחרים את מקום החופשה שלנו באינטרנט, נוסעים בתדירות גבוהה, ספונטניים יותר בהחלטות שלנו, ומחפשים אטרקציות וכיף. כמעט בכל יציאה לחופשה משולבים היום בילויים באטרקציות שונות. אלה מעשירות את הבילוי ומוסיפות לו מימד חווייתי שישמר את החופשה בזיכרוננו לשנים רבות.

צפון הארץ משופע באטרקציות המאפשרות בילויים ונופש בצפון מכל הסוגים: החל באטרקציות המותאמות לילדים ועד לאטרקציות אקסטרים; מאטרקציות המיועדות לקבוצות גדולות ועד לפעילויות המתאימות לכיף משפחתי אינטימי; מבילויים שקטים בחיק הטבע ועד לאטרקציות מוטוריות; והיתרון של הצפון: שפע של אטרקציות עונתיות, קייציות או חורפיות, כמו גם בילויים המותאמים לכל עונות השנה.

הבחירה עשויה להיות קשה אבל ההנאה מובטחת: טיולי רכיבה על סוסים, טיולים רגליים במסלולים מרהיבים, מסע טרקטורונים, שייט קיאקים, קטיף דובדבנים, אטרקציות מים, סקי בחרמון, סנפלינג, פיינטבול, טיולי ג'יפים, מצנחי רחיפה, ועוד ועוד. הוסיפו לכל אלה את האוויר הצפוני המשכר, את השפע הירוק סביב, את אווירת היציאה מהשגרה ותקבלו הנאה וכיף משפחתי או קבוצתי, התקרבות והיכרות מחודשת עם הסובבים אותנו, ובעיקר חוויה בלתי נשכחת.

אז איך בוחרים באטרקציה המתאימה מתוך מגוון אטרקציות בצפון ?

ראשית יש להתחשב בגילאי הנופשים, האם מדובר בחופשה עם ילדים? האם זו קבוצת עובדים היוצאת ליום גיבוש? ישנן אטרקציות המתאימות לכל קשת הגילאים (דוגמת נסיעה ברכבל וביקור במערות ראש הנקרה היפהפיות) ואטרקציות אחרות המותאמות לקהל מצומצם יותר (טיולי סנפלינג). גודל הקבוצה הנופשת גם הוא קריטריון שיש לקחת בחשבון בעת בחירת האטרקציה – קבוצות גדולות אל מול כיף משפחתי או בילוי זוגי. וכמובן שעל אופי האטרקציה להתאים למשתתפים: אטרקציות של ספורט אתגרי או אטרקציה נינוחה וקלה. לבסוף, מסגרת התקציב עשויה להשפיע על הבחירה, גם אם על הנאה וכייף משותף וחוויות הנצרבות בזיכרון אין תג מחיר.

ימי פינוק ונופש בצפון

ימי פינוק ונופש