ימי כיף וגיבוש, טיולים ואטרקציות לקבוצות

אטרקציות לקבוצות בצפון זה אצלנו !

בצפון תמצאו מגוון רחב ועשיר באטרקציות לקבוצות, החל מפעילות קצרה של כמה דקות או לחלופין יום מלא של פעילות אקטיבית ומהנה לקבוצה שלכם.

מגוון האטרקציות כמובן מותאם לעונות השנה אם מדובר לדוגמא על שייט קיאקים בקיץ או סקי מהנה בחורף, לכל עונה יש את האטרקציות המתאימות לה ויש לבחור מתוך מגוון הפעילויות את מה שבאמת מתאים לכם.

אטרקציות לקבוצות בצפון מחפשים בעיקר מנהלי משא"נ ורווחה אשר מתעניינים/ות במגוון האפשרויות העומדות לרשותם בצפון, ההתאמה של האטרקציה בדר"כ מתקבלת אחרי בחינת התוכן, בחינת התקציב ואופי הפעילות האם עונה על הצורך או לא?  בתחום רווחת העובד מחפשים אטרקציות עם תוכן גיבושי נוסף כזה שמעבר לתחושת הפאן של העובדים תתגבש כל הקבוצה ותושג גם מידה של הנאה וכיף לצד גיבוש חברתי משמעותי. לדוגמא פעילות גיבוש נהדרת לרוב עונות השנה: סדנת גיבוש הכוללת תחרות בניית רפסודות מאביזרים שונים ובסופה הצוות מרכיב רפסודה, מקשט אותה ויוצאים לתחרות שייט מהנה עם טכס קצר ופרסים.

במידה ואתם מחפשים פעילות לעובדים אם מדובר על יום כיף וגיבוש או לחלופין נופש של כמה ימים, מחלקת ההפקה שלנו תשמח להציע לכם תכנית מלאה לפעילות וכיף בצפון. ברשותנו ניסיון רב שנים בארגון והפקת אירועי חברה בדגש על אזור הצפון בו אנו מומחים ובעלי ניסיון וקשרים רבים עם אתרי התיירות והאטרקציות בצפון ויודעים לשלב לכם תכנית נסיעה מתאימה יחד עם תוכן איכותי, קולינריה מפנקת וגיבוש קבוצתי משמעותי.

היתרון הגדול ביותר בעבודה איתנו הנו יתרון המקומיות שלנו, אנו תושבי הצפון, מכירים כל אבן ושביל בצפון ומאפשרים ללקוחותינו לקבל את התכנית המתאימה ביותר.

מעוניינים ברעיון ליום כיף, גיבוש או נופש לקבוצה בצפון?נציג שלנו ישמח לקבל פנייתכם ולבנות לכם תכנית המותאמת בול עבורכם !

התקשרו: 04-6764076 או קבלו הצעת מחיר ליום כיף או גיבוש

סדנת גיבוש בצפון רפסודות ושייט