לילות לבנים בכנרת 2010

האירועים המרכזיים והמופעים בפסטיבל:

22.7.2010 – אירוע יינות לבנים במסעדת "צל תמר"- מציע תמהיל מנצח של לילה, גן קסום, אוויר פתוח, כוס יין לבן מצונן היטב, מוסיקת רקע חיה, פינות ישיבה והרבה חברים… בואו להיות חלק מהאווירה.החל משעה 19:00 ואל תוך הלילה יוצעו לטעימה בגן מסעדת צל תמר יינות לבנים, יינות מבעבעים, יינות סמוקים ויינות קינוח, ממיטב יקבי ישראל, בהם יקבי רמת הגולן והרי גליל, יקב ברקן, יקב תישבי,יקב סגל, יקב טפרברג, יקבי כרמל ועוד… מחיר הכניסה כולל טעימה חופשית של היינות, גביע יין מקצועי ומתאבנים ממטבח המסעדה. בנוסף ניתן לקנות את היינות הלבנים במחירים מיוחדים רק לערב זה.חפשו את קופון ההנחה באתר הפסטיבל http://kinneret.info/ ובחוברת הפסטיבל.

22,29.7, 5,12.8– יריד יוצרים בעמק. הפנינג דוכנים צבעוני של אומנויות וצלילים בחצר הראשונים בדגניה א'. עם מיטב אומני ויוצרי העמק לצד ליווי מוזיקלי. היריד פתוח במהלך כל לילות הפסטיבל, בין השעות 18.00 – 22.00. כניסה חופשית! החל מהשעה 18.00 תתקיים במקום סדנת כלי נגינה מבמבוק עם חברי להקת "שומר האש" ובשעה 20.00 – מופע משותף, ילדים, הורים והלהקה יחד עם כלי הנגינה שנוצרו בסדנה ופינות יצירה נוספות לכל המשפחה.בשעה 21.00– הופעה של להקת "שומר האש" בשירי רחל בביצועים מקוריים בקפה ראשונים אשר בחצר.* קפה ראשונים בחצר פתוח להנאתכם.

23.7.2010, יום ו', שעה 21.30 – מיקי קם – אמפי בית גבריאל – שחקנית נפלאה, זמרת מרגשת, רקדנית ובעיקר קומיקאית יוצאת דופן ורבת פנים – יוצאת בערב בידור חדש. היא מדברת על כל מה שמעניין אותנו: הגיל, הזוגיות, האהבה והילדים. היא שרה, רוקדת ובעיקר מצחיקה בטירוף.

29.7.2010 הקרנה חגיגית לסרט "ארץ בראשית". הקרנה חגיגית לסרט המדובר של השנה, "ארץ בראשית", סרט הטבע הישראלי הראשון באורך מלא, בנוכחות יוצר הסרט מר משה אלפרט.ההקרנה תתקיים בבית גבריאל ביום חמישי 29.7 בשעה 19:00. מדברי היוצר: "מתוך הרצון לחלוק איתכם את חוויותי בטבע ובעזרת ציוד צילום מגוון, סלנות אין קץ ואלפי שעות של חומר מצולם, נולד הסרט "ארץ בראשית".דרך סיפוריהם של גיבורי הסרט: היעלים של מצוקי ים המלח, חתולי הביצה של הכנרת והזאבים של רמת הגולן נחשף יופיו של הטבע בישראל.

29.7.2010, יום ה', שעה 21.30 – אביתר בנאי – אמפי צמח – בית גבריאל – אביתר בנאי יחד עם ארז לב ארי, הופעות אחרונות המסיימות את סיבוב ההופעות המצליח לילה כיום יאיר". יחד הם יוצרים שילוב של עולמות הנעים במרחב האור והזמן ודרכם נוגעים בשאלות היום יום.

4.8.2010 – חתונה לבנה – חידוש נדרים בשירים עם שרהל'ה שרון במסעדת מרינדו. "בלילה הזה תלבשו לבן" – עם הרבנית המזמרת שרהל'ה שרון והרב המדבר יונתן אלתר. כל מי שהתחתן אי פעם בעמק הירדן מוזמן לחגוג חתונה מחודשת באירוע "חתונה לבנה". הזוגות מוזמנים לצרף בני משפחה לערב שכולו נוסטלגיה, מוזיקה טובה ואוכל משובח במתחם מסעדת מרינדו בעין גב. תחת חופה לבנה גדולה יערך טקס אלטרנטיבי של חידוש נדרים בשירים, במהלכו יושרו 7 שירי אהבה כתחליף לשבע ברכות ותוקרא כתובה שנכתבה במיוחד לאירוע. בהמשך הערב תוגש ארוחה לבנה עשירה ומיוחדת לערב זה. ולסיום – לילה של שירי אהבה עם שרהל'ה שרון אל תוך הבוקר הלבן.

5.8.2010 – מסיבת יומולדת לסופרת מרים רות בגליתא. גליתא בשיתוף להקת שומר האש מזמינים אתכם למסיבת יומולדת שמחה עם סיפוריה הנהדרים של מרים רות לכבוד 100 שנה להולדתה.את הסיפורים נחווה בהצגה, מוסיקה, ריקוד וקריאה. הפעילות תתקיים על הדשא של גליתא החל מהשעה 18.00. בתוכנית:

• הצגה לפי הסיפור "מעשה בעכבר" • קריאה מוסיקלית בשיתוף הקהל של הסיפורים: "מעשה בחמישה בלונים" ו"תירס חם" • הקראת הסיפור "המלך דוגי" על ידי מירה לוין – הספרייה הקטנה באפיקים • סיפור וריקוד של הסיפור "יובל המבולבל" יחד עם הרקדן נחשון שטיין.הכניסה חופשית. סדנאות, מתוקים, בירות וסנדויצ'ים מפנקים מבית גליתא לפי תפריט.

5.8.2010 –  לילה מדליק – בעקבות חמיצר ואוצרות החשמל. מתמודדים על מציאת אוצרות החשמל באי השלום ובגשר הישנה.קבוצות, משפחות, יחידים וזוגות – כולכם מוזמנים לחווית לילה לבן של אוצרות ומטמונים ראשון מסוגו מאז הגעת רוטנברג לאזור.התמודדות שטח עליזה במסלול ערכי ומלהיב על הרבה כבוד, תהילה ופרסים..

18:00-19:00 התכנסות וקבלת ערכות התמודדות במרכז המבקרים באי השלום. נא להצטייד בהתלהבות, נחרצות ושכל ישר. המשחק מאורגן בשיתוף חברת החשמל, במסגרת פעילותה הקהילתית. המשחק פתוח וחופשי לכולם…

12.8.2010 – לילה שמח בנמל – נמל עין גב מזמין ללילה שכולו אטרקציות והנאה לקטנים ולגדולים. במסעדת הדגים האהובה בערב שירה עברית "שרים בנמל" ובמסעדת הביסטרו המשובחת להקת אוברטון עם שירים אהובים של זמרים גדולים מכל הזמנים –  עד השעה 1.00 בלילה. במסעדות תפריטים ומחירים מיוחדים. בנמל: שייט על הכנרת – הפלגת חופים, סירה תצא מהנמל כל 45 דקות. סיוררכבת – סיור לילי לאורך שבילי הקיבוץ ובנגריה של סבא יוסי הפטישים והילדים לא הולכים לישון.

12.8.2010, יום ה', שעה 21.30 – שלומית אהרון – אמפי בית גבריאל – מפגש מרגש של קלאסיקה ישראלית ועולם האופרה. סולני האופרה הישראלית עם שלומית אהרון מלווים בהרכב של שמונה נגנים.

19.8.2010, יום ה', שעה 21.30 – אהוד בנאי – אמפי בית גבריאל – אהוד ולהקתו מנגנים יחדיו כבר שנים רבות, מהפליט של הפליטים גיל סמטנה, דרך האלבומים וההופעות ברחבי הארץ, יחדיו גיבשו צליל חם, הדוק ואנרגטי. בהופעה – שירים מכל האלבומים וקצת מהאלבום שבדרך.

פרטים, הזמנות וקופוני הנחה

באתר: http://kinneret.info/ ובחוברת הפסטיבל. טל. : 04-6752727

אירועים שמתקיימים בעמק הירדן- סובב כנרת כל יום חמישי, החל מ 22 ביולי ועד 12 באוגוסט:

חוויות והרפתקאות ליליות

 אבוקייק – פארק הירדן – הלונה פארק של הטבע

אטרקציות בצפון הכנרת: כוכב לערב אחד – נפגשים בשעה 8 הערב במתחם פארק הירדן, כל משפחה מצטיידת בעששית, יוצאים לטיול מודרך באווירה קסומה בה נשמע סיפורי לילה ונחדד את החושים: נחוש את זרמי האוויר הקרירים, נריח את עלי הצמחייה המקומית, נשמע את קולות בעלי החיים הליליים, נטעם מתה נענע מקומית מתקתק, נצפה אל כוכבי הלילה, נגלה את עץ השקמה הצפוני בעולם ונקנח בהליכה במים במנהרת קנים מסתורית. משך הטיול כשעה ורבע, מתאים לכל גיל, מחיר – 100 ₪ למשפחה וכולל בתוכו את הכניסה לפארק הירדן.

שייט לילי: נפגשים בשעה 8 בערב באבוקייק ויוצאים לשייט לילי רגוע וחוויתי לאורך נהר הירדן בקיאקים ובסירות משפחתיות, לאורו של הירח או תחת כיפת כוכבים. משך השיט כשעה, מגיל 10, מחיר מיוחד ללילות הלבנים (ללא כפל הנחות) 65 ₪ למשתתף. השייט בתאום מראש בלבד  04-6921078 ניתן לשדרג את חווית הלילה ולהישאר ללינה מתחם אוהלי איגלו. במקום מקלחות ושירותים מסודרים.

בהרשמה מראש  04-6921078, דורון: 052-6517744

 ליל קיץ טרופי  – חמת גדר

סיורים ליליים בחוות התנינים לאור לפידים וצפייה בהאכלת לילה

אטרקציות בחוות התנינים: אתר המרחצאות חמת גדר, השוכן בליבה של שמורת טבע יפיפייה, מציע חווית ספארי טרופיתובה שלל אטרקציות לכל המשפחה. בלילות חמישי יתקיימו סיורים לאור לפידים, חוויה החושפת את המבקרים לחייהם של הטורפים בחוות התנינים הגדולה במזרח התיכון. ובנוסף – הפעילויות המרגשות והידועות גם בלילה – רחצה בבריכת הספלאש, מגלשת אקסטרים ענקית ומהירה, מרחצאות מים, תותחי מים ומפלים להרפיית הגוף, בריכת בועות מפנקת ועוד.

כניסה חינם לילד בקניית כרטיס במחיר מלא למבוגר.

הסיורים מ 21.00  טלפון: 6393*   www.hamat-gader.com

 שביל סובב כינרת שעוד לא הכרתם.. חלום ליל קיץ בשביל סובב כינרת, אטרקציות סובבי כנרת: חווית טיול שלא תשכחו. השביל עובר במקומות קסומים וייחודים ומאפשר למטיילים לחוות את הכינרת ממרחק קצר, להתפעל ממראות הלילה, לשמוע את בעלי החיים הליליים ולהרגיש את הקסם: שביל סובב כנרת צפוני – נפגשים בכניסה למוביל הארצי. נתחיל בנקודת תצפית קסומה משער העיר העתיקה כנרות. משם נרד לסיור בשביל סובב כנרת. שביל סובב כנרת דרומי – נפגשים בצומת אלומות, נתחיל בתצפית מרהיבה ממצפה הוד בבתניה, על נגב כנרת. משם נרד לסיור בשביל סובב כנרת.מפגש ב 21.30 – הסיורים בתשלום והרשמה מראש ב- *כינרת (55477*)

 רוב רוי    – בכניסה לקיבוץ כנרת – שייט בקאנו אינדיאני על הירדן

אטרקציות על הירדן: שייט לילי קסום בסירת קאנו אינדיאנית לאורך הירדן הדרומי. גדות הירדן יתעטפו בצבעים חדשים ויקבלו אופי מרגש ומסתורי. נאזין לקולות ורחשי הלילה, נזהה בעלי חיים, ולסיום נשב סביב מדורה אינדיאנית אמיתית. תפוחי אדמה ומרשמלו (אינדיאניים..), קפה ותה צמחים ולחובבי האקסטרים – קיר טיפוס ואומגה למים בלילה.בתיאום מראש   052-2413176

 חצר הראשונים – דגניה א' – דגניה חוגגת 100

אטרקציות באם הקבוצות והקיבוצים: • משחק "מטמון ראשונים" אליו דוהרים על גבי קרטינגים מקומיים. • "בעקבות ראשונים – בין חצר ראשונים לתלם הארוך" – יוצאים לסיור בחצר ראשונים יפהפיה, בסגנון חוה גרמנית אל בית "התלם הארוך"- מיצג אינטראקטיבי המציע למבקר מסע חוויתי ופעיל המספר את סיפורם של החלוצים מחלום אל יצירת המציאות. • "בית גורדון" – מוזיאון לטבע ובו מוצגים מעולם החי, ארכיאולוגיה של התיישבות האדם הקדמון ומצפה כוכבים.בליבה של החצר שוכן "קפה ראשונים" – בית קפה ומסעדה חלבית.בחצר הראשונים יתקיים במשך כל הלילות הלבנים "יריד יוצרים בעמק" שעות פתיחה: החל מהשעה 18.00.טלפון להתקשרות: 052-3749170

 חצר כנרת – מושבת כנרת – 100 שנה לחצר כנרת

אטרקציות בין דגניה לכנרת: ב 29.7 "אסם סיפור ושיר" – ערב שירה בניחוח נוסטלגי 'אהבה בשירים לקראת ט"ו באב'. ערב שירה בשילוב נגנים ומספרי סיפורים, על אהבה ראשונה, קומזיץ, לילות ירח ועוד. האירוע יתקיים באסם החצר. "שמעתי מעשיה בליל לבנה סיפר על הגורן בחור לבחורה…" 50 ₪ למשתתף (כולל כיבוד קל).ב 5.8 "סיפורי לילה מארץ ישראל הישנה" -סיור חושי וחוויתי המלווה בסיפורי ושירת העמק הישנים. בחצר כנרת הנוסטלגית נראה את הירח עולה, נמשיך לאור עששיות ופנסים לעמק הירדן ונגלה מי נחבאת בין בריכות המים ומה קרה בין בית הקברות לבית המוטור ובכלל מה מספר הירדן בלילות?המפגש: באתר חצר כנרת בכניסה למושבה. משך הסיור כ – 3 שעות. 30 ₪ למשתתף (יש להצטייד בפנס.29.7. – בשעה 21.00, 5.8 בשעה 20.00 בתאום מראש. טל להזמנות 6709117 – 04

פעילויות משפחתיות

 גליתא – דגניה ב'מסיבת גן לכל המשפחה בחוות השוקולד לילות לבנים ומתוקים: גליתא מזמינה אתכם למסיבת גן שכולה צחוק ושמחה בימי חמישי של חודש אוגוסט. בתוכנית: פעילות מוסיקה לילדים עם להקת שומר האש • בירות בכיף לגדולים • ומהמטבח של גליתא – הסנדוויצ'יה: מבחר סנדוויצ'ים מפנקים לכולם.

ובנוסף –  כל אטרקציות השוקולד של החווה ממשיכות להתקיים: סדנאות שוקולד למבוגרים ולילדים • סרט השוקולד המספר את כל תהליך הכנת שוקולד • בר שוקולד כולל גלידות תוצרת בית. סדנאות, מתוקים, בירות וסנדוויצ'ים לפי תפריט. הפעילות תתקיים על הדשא של גליתא,הכניסה ללא תשלום.ימי ה' באוגוסט מהשעה 18.00 – טלפון: 04-6755608

 חוות עז עיז – מנחמיה – חוות עיזים משפחתית אטרקציות על צלע ההר – בתוך נוף יפהפה של הרים וכרמים, וברקע זרימת הירדן, אנו מזמינים לפעילות משפחתית נפלאה. נכין מאפים במילוי גבינות עיזים תוצרת החווה, נגלגל כדורי לבנה בתבלינים שונים, נחתוך סלט ירקות טרי ובסיום ההכנות כל המשפחה תשב מול הנוף ותאכל את הארוחה המופלאה שהכינה בעצמה. בשעות 18:00, 19:00 יצא סיור מודרך בדיר .עלות לפעילות המשפחתית: 35 ש"ח למשתתף, מינימום 3 משתתפים למשפחה, סיור בדיר – 10 ש"ח למשתתף מגיל 3.שעות פעילות: 17.00 – 21.00, בתיאום מראש.  057-7292996

חווית נהריים –       גשר הישנה – חוויה רב חושית

לילות לבנים ומחשמלים: חוויית נהריים מביאה את סיפורו של פנחס רוטנברג, מקימה של תחנת הכוח ההידרואלקטרית על נהרות הירדן והירמוך, שהפך חלום למציאות ויצר יש מאין. ב"גשר הישנה"  נצפה בסיפור החלוצים ונבקר בבונקר הלוחמים. באגדת לחם, המקום שהפך לאגדה,  בית מאפה הסטורי – נחוש, נלוש ונתרגש עם הבצק שיהפוך למאפה טעים שכולו שלנו. ובסדנה מיוחדת ניצור עששיות שיאירו את דרכנו בסיור לילי לאורך טיילת גאון הירדן.בתוכנית: סדנת אפייה באגדת לחם • סיור באתר גשר • צפייה במייצגים והדרכה מקומית • סדנה להכנת עששיות • סיור עששיות לאורך טיילת גאון הירדן.אורך הפעילות כשעתיים וחצי : הפעילות תחל משעה 18:00.בתיאום מראש, 04-6752685, 04-6753336

מראות וקולות בלילה

 פלגי בזלת – מושב רמות – טיול ג'יפים לילי אטרקציות בגולן: עם ג'יפים פתוחים (חמישה כיווני אויר…) וזרקור ביד נגלה שבגולן הלילה לא שקט… ופה לא מדובר בפאבים וקולנוע אלא בטבע הפראי.את המסלול נתחיל בטיפוס להרים ומשם נרד לעבר ביקעת הבטיחה, האזור אליו מתנקזים נחלי הגולן,  לנסיעה בין ערוצי מים זורמים, מעברי מים עמוקים  וסבך של צמחיית מים, ג'ונגל אמיתי… בדרך נצפה בבעלי החיים שהגולן יזמן לנו – שועלים, תנים, עופות לילה, זוחלים ועוד. במהלך הטיול נערוך תצפיות לילה מרהיבות בהן נשב תחת כיפת השמים והכוכבים, נצפה לעבר הכנרת וסביבתה, ונאזין לשקט שמסביב… משך הטיול: שעתיים, מחיר: 610 ₪ לג'יפ ובו 7-8 מקומות ישיבה. יציאה: כל ערב עם רדת החשכה. צלצל: 6734855– 04, 2325206 – 054

T – מיול – אילניה – רכיבת טרקטורונים לילית בנהיגה עצמית

אטרקציות רכובים בסג'רה: בנופיםעוצרי הנשימה של יער בית קשת, המתמלאים לאיטם בצללי הלילה נצא לטיול מיולים. היציאה ממתחם T – מיול באילניה. נרד למעיין סג'רה עם עששיות, נבקר את הברוש הקשיש בן 700 השנים, ומשם ספארי לילה בין עצי החורש הים תיכוני. נצפה בחיי הלילה של חיות הבר, נתחמם בשתיית תה צמחים מיוחד ולאור עששיות נקשיב לסיפורי הווי מקומיים שיהדהדו אל תוך החשכה.בתיאום מראש.  052-4625589

שטח אישי – אשדות יעקב – טיולים רכובים ורגליים עם ישי יחיאלי מורה לדרך אטרקציות בדרום הכנרת: טיולי ג'יפים – כשהשמים מאדימים במערב, ועלטת לילה קסומה עוטפת את העמק אנו מעפילים לנופי לילה בינות לעצי שיטה ושיזף. אורות הג'יפ  מפלחים את החשיכה וצדים את עיניהם של תן חזיר או להקת צבאים. התה  ירתח בפינג'אן, ואנו נפרוס מחצלת, נשב בשקט ונקשיב לקולות הלילה. טיולים רגליים – לאור מופע הירח העולה, אנו מפליגים לטיול רגלי קסום ברמת קושי קלה. בילוי לצילם של העצים באור הירח, מציצים על אורות העמק ממשיכים במסענו לקולות התנים ועיני העכבישים המלווים אותנו לשלום. חיבור בין האדם לטבע! משחקי חושים בלילה ובילוי סביב המדורה לפני הפרידה. בתיאום מראש. ישי וזוהר יחיאלי 050-8651977, 050-8651915

 ג'יפ טריפ – חד נס – טיולים עם אוירה אטרקציות בין גולן לכנרת: יש משהו מסתורי, כמעט סודי, ברחשי הלילה. ג'יפ פתוח, חופת כוכבים מעל, נסיעה באזור של צמחייה סבוכה, חוצים נחל זורם, אלומת האור של הזרקור "צדה" בעל חיים – שועל או תן? עוצרים ליד מקור מים, מדורה, ריח הקפה ותה הצמחים כבר נישא באויר, וסודות הלילה נגלים לאיטם מתוך החושך. הרפתקה. ניתן לשלב: פיתות הנאפות במקום על סאג', שמן זית, זעתר, לבנה וריבות תוצרת בית.בתיאום מראש.050-4000779, 050-4040535

 סיפורי לילה

הבית של נעמי שמר – קיבוץ כנרת – "בית חלומותי אשר בראש גבעה" אטרקציות בכנרת – סיור, סיפור וזמר בנופי ילדותה של נעמי שמר בקבוצת כנרת. ביקור בבית משפחתה, "בית שפרירי", שם עומד הפסנתר עליו ניגנה, ה"אוטו דואר" לו חיכתה מידי בוקר למכתב מאביה. דרך השירים של נעמי נרקמים סיפורים על דמויות ונופים מרתקים בחייה בקיבוץ כנרת. המדריכה: צילה בן-נבט מצויידת במערכת קולית.                 אורך המסלול פחות מקילומטר. זמן משוער: שעתיים. מתאים לכל המשפחה. יציאה מ"חורשת האקליפטוס" (מול הירדנית). עלות: 40 ₪ למבוגר, 30 ₪ לילד (עד גיל 18).בתיאום מראש, יציאה בשעה 18.00 פרטים והרשמה: 04-6759123 או 050-7953085

 עמירם אידלמן – מביתניה עלית ועד כנרת – לטייל עם עמירם  בעבר ובהווה סיורים חווייתיים בעמק הירדןלילות לבנים מאלומות ועד בית הקברות של כנרת: טיול לילי נוטף נוסטלגיה, המיועד לכל חובבי סיפורי החלוצים בהתיישבות. סיפורים רומנטיים על ניצני אהבה ראשונים ועל בעלי החזון שהפכו את העמק לפורח ומאיר. מביתניה עלית, דרך בריכות הדגים וסיפור ייבוש הביצות, מפגש הרואי עם החברה "בובה", סיפורם העצוב של תימני כנרת וסיפורה הלירי של המורה לריתמיקה – נעמי שמר. נקנח בבית הקברות של כנרת. הטיולים ברכב פרטי ללא הליכה. עלות: 50 ₪ לאדם.20.00 בתיאום מראש. טלפון: 050-7279312, 050-7279234

בדרך "הביתה" – אפיקים – בעקבות ספרו של אסף ענברי "הביתה"לילות לבנים בעקבות סופרים: סיור לילי בחצרו של קיבוץ אפיקים, שעליו נכתב הספר – בשבילים ובאתרים המוזכרים בו. הסיור מלווה בזיכרונות ובסיפורי המקום, בקטעים מהספר ובשירים מביכורי יצירתו של המלחין מרדכי זעירא שהיה חבר אפיקים בראשיתו. את הסיור מנחים בקריאה וסיפורים – רינה כץ, בשירה – אמוץ ברונטמן – בוגר להקת הנח"ל ו"הבחורים מאפיקים".בתיאום מראש.  04-6754989, 050-7407734

טעמים וניחוחות בלילה

בוסתן לבונה –      כפר נחום – גורמה בטבע לילות לבנים בבוסתן: לפנות ערב, סיור רב חושי בגן עדן. עצים מיוחדים אשר הובאו מכל העולם נטועים בינות הסלעים. בכל עונה אפשר לטעום מיני פירות וצמחי תבלין עם טעמים אקזוטיים. בהדרכת יוסי לישנסקי, אשר משלב בסיור סיפורים מההיסטוריה המשפחתית. ואז – להתיישב לארוחה ערוכה נהדרת בטבע הכוללת לחם עשבי תיבול הנאפה בטאבון, סלט נענע, פטרוזיליה, כוסברה רימונים וקרוטונים, קציצות עגל מבשר מיושן, עדשים שחורות וטחינה ביתית, סלט פאפיה ירוקה, עגבניות ושקדים קלויים, נתחי אנטריקוט צלויים בשלמותם, קרם קוקוס בהל ופטל טרי וזה כמובן לא הכל.סיור בבוסתן – 20 ₪ לאדם, ארוחה בעלות 320 ₪ לאורח בליווי יין משובח.בתאריכים 29.7, 12.8 בלבד.הסיור מתחיל ב 18.30, הארוחה ב 19.30.צלצל: שישי- 052-5385757

 רוברג     – מושב לבנים – מקום כשר לאכול ב לילות לבנים ובוקר לבן: נשמח לארח אתכם במסעדת רוברג השוכנת במושב הציורי לבנים לארוחת טעימות מלווה בקוקטיילים לבנים על-בסיס עראק במחיר מיוחד. ובבוקר לאחר לילה לבן כשהרעב שוב תוקף נזמין אתכם לארוחת בוקר ישראלית עשירה ב-125 ₪ לזוג הכוללת: סלט ירקות, לחמים טריים, סלט טונה, 5 סוגי גבינות קשות,4 סוגי גבינות רכות,דגים כבושים, חמאה, שתי ביצים לבקשת האורח, שתייה קלה, שתייה חמה, קינוח הפתעה.טל.: 04-6715656

מרינדו – מול קיבוץ עין גב – מתחם גסטרונומי ומסעדת בשרים משובחת לילות לבנים בשריים: הכבשים של מרינדו גדלות במרעה טבעי ובנוף פסטורלי. אצלנו תוכלו לטעום את מיטב הנתחים המובחרים. הבשר במסעדה הינו בשר טרי שגדל אצלנו, עבר יישון ולבסוף נצלה על גריל הפלאים של מרינדו. לכן הבשר רך ועסיסי וטעמו משובח כמו שרק במרינדו יודעים…מיוחד ללילות הלבנים: כוס יין חינם בהזמנת ארוחה מלאה.המסעדה פתוחה 7 ימים בשבוע  12.00 – 22.00. טלפון: 04-6658555

צל תמר – אשדות יעקוב איחוד – מסעדה כפרית ומעדנייה השוכנת בלב גן טרופי לילות לבנים וטעימים: מסעדה כפרית מעולה השוכנת בלב גן טרופי ענק עם נחל הזורם במרכזו. המסעדה מתמחה בטיפול בבשרים ופירות ים אך מציעה גם מנות צמחוניות, פסטות, מנות עוף, דגים ועוד. במקום פועלת מעדנייה שבה ניתן לרכוש  בשרים, פירות ים, גבינות ועוד… ובנוסף חנות יין עם יינות ישראלים מיקבים מובילים בארץ ומיקבי בוטיק.מיוחד ללילות הלבנים: בין השעות 19.00 ועד 22.00 ארוחת ילדים אחת במתנה לכל משפחה שאוכלת במסעדה. המסעדה פתוחה 7 ימים בשבוע 11.00 – 23.00 טלפון: 04-6756688

 ורד הגליל – חוות ורד הגליל – מסעדה כפרית כשרה בסגנון אמריקאי

לילות לבנים בחווה: מסעדת ורד הגליל ממוקמת במבנה עץ ואבן מקומית, מוקפת מדשאות וצמחיה, צופה לרחבת הרכיבה ולהרי הגליל. תפריט מגוון הכולל מנות אמריקאיות אופיניות כמו עוף בסל, המבורגר וסטייקים. הבשר טרי ועסיסי ומיושן במקום.מיוחד ללילות הלבנים: למשפחות: טיול מתנה על עגלה וסוס בהזמנת ארוחה במחיר מינימום של מבוגר 110 ₪ וילד 45 ₪. זוגות המזמינים ארוחה זוגית במחיר 220 ₪ לזוג יקבלו טיול רכיבה 1+1 מתנה.טלפון: 04-6935785

 ביסטרו בנמל – נמל עין גב – מסעדת בשרים איכותית על המים

לילות לבנים בנמל על שפת הכנרת: מסעדת ביסטרו בנמל התחדשה ומציעה תפריט קיץ חדש, עם מגוון  מנות חדשות, המשרות אווירת חופש, ים ואהבה.מיוחד ללילות הלבנים ארוחה זוגית: 12 מאזטים – בשרים מעושנים, בשרים כבושים, דגים,ירקות וגבינות מתוצרת השף שלנו, לחם הבית עם בליווי מטבלי הבית, קלריקו- משקה לטיני של יין לבן וסלט פירות תוצרת הבית. 100 ₪ לסועד. בלילה הלבן המיוחד בנמל 12.8 – תפריט מיוחד שונה והופעה של להקת overtone המבצעת שירים של אומנים גדולים מכל הזמנים. המסעדה פתוחה 7 ימים בשבוע 12.00 – עד אחרון הסועדים טלפון: 04-6658037

מסעדת הדגים – נמל עין גב – מסעדת דגים ישראליתלילות לבנים על המים, מועדון זמר עברי במסעדת הדגים בנמל עין גבאירועי "שרים בנמל 2010" יתקיימו במרפסת העץ  שבמסעדת הדגים אל מול הכנרת. מיטב שירי ארץ ישראל הישנה והטובה, לצד להיטים ישראלים עכשוויים. חובבי השירה בציבור, מוזמנים לשיר, לרקוד ולהתענג על טעמי הקיץ החדשים במסעדה. המסעדה כשרה.שעות הפתיחה: 11.00 – 23.00 צלצלו: 04-6658136

עוגתה – קיבוץ כנרת – ממלכת הקינוחים של דודי לילות לבנים והבוקר שאחרי: בית קפה כשר בקיבוץ שכדאי לעצור בו לקצת פסטורליה והרבה אוכל טוב. כאן יצר דודי ברזילי את ממלכת הקינוחים המיוחדת שלו ולצידם קישים ולחם, מבחר פסטות ושפע של עוגות, עוגיות ומנות אחרונות.מיוחד לבוקר לבן: ארוחת בוקר לבנה הכוללת לחם מחמצת מקמח מלא, ממרח אגוזי מלך, שום ושמן זית, שלושה סוגי גבינות 5%, אנטיפסטי, סלט ירקות עשיר, ביצים כבקשתך, שתייה קלה וחמה. 5% הנחה על מוצרי הקונדיטוריה.הזמנות עד השעה 21.00 ולמחרת החל מהשעה 8.00 טלפון: 04-6759687

 קפה ראשונים – דגניה א' – קפה הסטורילילות לבנים בטעם של פעם: בעמק יפה בין שדות ירוקים, שוכנת דגניה בת 100 שנים. ובדגניה בחצר הישנה מתחדש קפה ראשונים. בית קפה, מסעדה חלבית, המגיש ארוחות בוקר במשך כל היום, קישים, פסטות וסלטים נפלאים. במקום ההיסטורי של התנועה הקיבוצית, בלב חצר הראשונים הקסומה גם אתם מוזמנים לנשום ולחוש את העבר נוגע בריחות וטעמים מיוחדים של היום.9.00 בבוקר עד 22.00 א'-ה'. טלפון: 04-6608273

תחושות של לילה

 גשר לנגה – קיבוץ גשר – מרכז להעצמה אישית להכיר את טבע עצמך בלילות הלבנים: במקום מתנהלות הרצאות וסדנאות המאפשרות לאדם להשתמש בכוח הפנימי המצוי בו.22.7 – להכיר את טבע עצמך – כשמחשבה מתאימה למציאות נוצרת אהבה [עפ"י לאהוב את מה שיש – ביירון קייטי] – נוגה גזית.29.7 – להכיר את טבע עצמך דרך המספרים המלווים את חייך – נועה אילן פרץ.

5.8- להכיר את טבע הזוגיות בחייך דרך תאריך הלידה שלך – נועה אילן פרץ.

12.8 – להכיר את טבע עצמך – כשהסליחה נכנסת אל חייך נוצרת שלווה [עפ"י לאהוב את מה שיש – ביירון קייטי] – נוגה גזית.

הפעילויות בהרשמה מראש, שעות 20.00 – 22.00 טלפון: 052-5304778. www.gesher2noga.co.il

 אינה לב אור – מושבת כנרת – אנרגיית צבע וצליל לילות לבנים רוחניים: אינה לב אור מזמינה אתכם – יחידים, זוגות, משפחות  וקבוצות, לשיעורי יוגה בשקיעה. בחוף מושבת כנרת, לאור השקיעה הדועך, מקיימת אינה שיעורי יוגה ומדיטציה, מלווים בנבל וצלילי קול ולעיתים גם קערות טיבטיות מעוררות השראה ורוגע ומפיגות מתחים. חוויה המביאה אושר, בריאות ואיזון.בתיאום מראש. טלפון: 052-5863393

יוצרים בלילה

 סטודיו רון ויטראז' – אשדות יעקב מאוחד – מגשים חלומות ועיצוביםלילות לבנים אומנותיים: רון גשורי, אמן ויוצר בזכוכית, ההופך כל חלום למציאות, ינחה אתכם בסדנת פסיפס זכוכית לכל המשפחה. בסטודיו פתוח, בחלל עבודה צבעוני, המציג עבודות של האומן ושל יוצרים נוספים מהעמק, תתנסו  בעבודה אישית של פסיפס זכוכית – אותה תיקחו כמובן איתכם בסוף הלילה.

20.00 – 24.00 רצוי בתיאום מראש.  050-7547999

מוזיאון בית אורי ורמי נחושתן            אשדות יעקב מאוחד – "קרוב לבית"

לילות לבנים במוזיאון: מרחבי ארץ ישראל מוצגים בשתי תערוכות המוצגות בו זמנית, ומספקות מסע הנע בין הביוגרפי הפרטי ובין כמיהה להגן על נופי הארץ וזכרונותיה.  עמוס סטמפל הוא אמן בינתחומי, בן שדה ורבורג, החי בירושלים. הוא מציג עבודות בהשראת תנועת ה-Arts and Crafts ומבטא את יכולתו להשתית את חוויית הזמן הכפרי על נתיבי חייו. ראובן בן-אלון הוא צייר ותיק וחבר קיבוץ אשדות יעקב מאוחד. ציוריו עסקו מאז ומתמיד בנופי עמק הירדן.   בתאריך  5.8.10 בשעה 20.00  יתקיים שיח גלריה עם האמנים ראובן בן אלון ועמוס סטמפל.       פתוח בלילות הלבנים 20.00 – 22.00. טלפון: 050-7610754 04-6757737

גלריה מינוס 200 – נמל עין גב – אומנות בנמללילות לבנים בגלריה: גלריה מינוס 200, של האמן סלו שאול, נמצאת על הטיילת בעין גב. מוצגות בה עבודותיו של סלו, יוצר מיוחד, מבכירי האמנים בצפון, שגם מנהל ומלמד ב"תיבת נח", הסדנא לאמנות שצמודה לגלריה. בחוץ ניתן יהיה לראות פסלים שלו אשר הוצגו עד לא מכבר במוזיאון הפתוח בעומר. בגלריה מוצגות גם עבודות של נאוה הראל שושני (פיסול וטכניקה מעורבת) ודובי הראל (ציור, רישום, תחריט). בלילות הלבנים ניתן יהיה לפגוש ולשוחח עם האמנים. כניסה חופשית.שעות 19:30 – 22:00  טלפון: 054-5658832, 052-3274492

יצירה בכיף – האון – מפגשים מהסוג היצירתילילות לבנים יצירתיים: אנו מזמינות אתכם לשעה קלה של הפוגה לנשמה, מדי שבוע בבית החוגים והאומנויות "יצירה בכיף ", באווירה ביתית ונינוחה, בשילוב שתיה קלה/חמה, חברה והנאה. כל אחד יכול !! אין צורך בידע מוקדם. שעות של הנאה ולימוד, יצירה והתפתחות אישית. מתאים למשפחות, קבוצות ויחידים 22/7 – עיצוב בסבונים • 29/7 – נרות מעוצבים • 05/8 – חימר פולימרי (פימו) • 12/08 – תכשיטנות בחרוזים.בתיאום מראש, השעות גמישות. חוה – 054-5438319 / עדנה –  050-7289581

פרטים, הזמנות וקופוני הנחה

באתר: http://kinneret.info/ ובחוברת הפסטיבל. טלפון: 04-6752727

פייסבוק לצפון
פורטל התיירות לצפון