אז כמה עולה יום גיבוש לעובדים? מה התקציב שצריך?

עלות יום גיבוש או כיף לעובדים משתנה בהתאם לכמה פרמטרים חשובים

כמה עולה יום גיבוש עובדים

אז כמה עולה יום גיבוש לעובדים? שאלה שאנו מקבלים כמה פעמים ביום מלקוחות פוטנציאלים שמתקשרים אלינו ומבקשים לדעת מה עלות יום גיבוש לעובדים?
התשובה לשאלה היא קצת מורכבת מכוון שאין ממש מחירון מוגדר לימי גיבוש וגם כנראה שלא יהיה מהסיבה הפשוטה שהפקה של יום גיבוש לעובדים הנה קצת יותר מורכבת ממה שבאמת חושבים.
נתחיל בזה שהכלל הקובע הראשון הנו כמות המשתתפים שאמורים להשתתף ביום הגיבוש, אם מדובר על חברה קטנה של 20-30 עובדים או בינונית של 150-200 עובדים, העלויות ישתנו בהתאם לכמות המשתתפים וזה פרמטר ראשון וחשוב לדעת. בנוסף ישנה חשיבות מהותית לתמהיל הפעילויות המשולבות ביום הגיבוש, הן בהסעה הנדרשת אם מדובר על אוטובוס אחד או לחלופין הגעה ברכבי חברה, כמות ואיכות הארוחות במשולבות המהלך יום הגיבוש, האם כולל ארוחת בוקר מפנקת במסעדה או רק קפה ומאפה על הדרך? האם ארוחת הצהריים תהיה בסגנון קייטרינג משובח הכולל צוות מלצרים והפקה מורכבת  או לחלופין ארוחה טובה במסעדה מזרחית פשוטה.
בנוסף העלות מושפעת מאוד מאופי תכני הגיבוש אותם אנו מעוניינים לשלב בהפקת יום הגיבוש. ופה השמיים הם הגבול.. אפשר ללכת על פעילות odt פשוטה שעולה כמה עשרות ש"ח לעובד או לחלופין פעילות גיבוש מורכבת יותר אשר מתוכננת חודשים רבים לפני האירוע ובה משולבים ספקים רבים, תכנים מחיי היום יום של החברה ופעילויות מורכבות אשר יכולות לעלות מאות ש"ח למשתתף/ת ואף יותר.
אז כמו שהבנתם/ן, כל עלות יום גיבוש לגופו.. כל יום גיבוש מתומחרת בהתאם לכמות המשתתפים, לתוכן להסעדה ולמורכבות הפקת האירוע. חשוב להתחבר לחברת הפקה מקצועית השולטת ומנוסה באזור הגאוגרפי בו תבחרו לקיים את יום הגיבוש ולוודא שיש לחברה ניסיון רב והמלצות מלקוחות דומים לכם ולקבל הצעה כמה עולה יום גיבוש.
מעוניינים ברעיונות?  לחצו כאן ל רעיונות ימי גיבוש בקיץ   או  רעיונות ימי גיבוש בחורף
לקבלת הצעה ליום גיבוש עובדים חייגו  04-6764076 או קבלו  הצעה ליום גיבוש עובדים 
ט.ל.ח

יום כיף לעובדים
יום גיבוש קייצי בצפון המירוץ לצפון עם מבחר משימות קבוצתיות מאתגרות במים

גיבוש עובדים
יום גיבוש הכולל סדנה ותחרות בישול קבוצתית מי פה השף

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש בצפון בסגנון המירוץ לגולן עם מגוון משימות ניווט ע"ג ג'יפים ומשימות קבוצתית