הפקות אירועי חברה בצפון – הפקת אירועים לחברות, ימי גיבוש לעובדים נופש וימי כיף לעובדים

הפקות אירועי חברה בצפון
ימי גיבוש לעובדים, נופש לקבוצות, הפקת אירועים לחברות

אנו מארגנים ימי כיף לעובדים בצפון, חבילות נופש בצפון לחברות וארגונים, טיולים בצפון סדנאות ופעילויות גיבוש עובדים

 לקבלת רעיונות ימי גיבוש כיף ונופש בצפון:

הפקת אירועים לחברות בדגש על הפקת אירועים לחברות בצפון זו ההתמחות שלנו, אנו מומחים בתכנון ימי גיבוש וכיף לעובדים עפ"י תקציב מוגדר ובהתאם לצרכים ולפנטזיות של הלקוחות שלנו. החיוך והפידבק שאנו מקבלים בסוף היום מהעובדים עושה לנו את החשק לאירוע הבא…

אנו גם מאמינים בשיתוף ולכן משתפים את כל הרעיונות שלנו באופן חופשי ע"ג הרשת ומאמינים שתוכלו להשתמש מהמידע וללמוד יותר על אפשרויות הכיף והגיבוש שהצפון מציע לכם. על מנת לתכנן את האירוע הבא שלכם תוכלו לעיין באתר שלנו ולחפש רעיונות ותוכן שנראה לכם מתאים. במקביל תוכלו לפנות אלינו ויחד ננסה להתאים לכם תוכן מעולה לאירוע חברה מושלם כזה שלא ישכחו !

צוות החברה מורכב ממפיקים/ות תושבי הצפון מומחים בתחומם ומכירים היטב את הספקים הטובים ביותר בצפון, האטרקציות, בתי המלון והגאוגרפיה הצפונית. את התהליך אנו נתחיל בשיחה ראשונית וקביעת המטרות והיעדים לאירוע המתוכנן. יחד נבנה את הקונספט המנצח אותו נוכל להעביר לצוות ההפקה ולתמחר בהתאם. כל אירוע והקונספט שלו, כל לקוח והחלומות שלו.. אין חוקים ליצירתיות ולמעוף שלנו.

אם אתם מתכננים אירוע חברה בקרוב, אנו נדאג למצוא לכם את הפתרון הכי מתאים ורלוונטי למטרת האירוע ולתקציב אותו אתם מגדירים לנו מלכתחילה. יחד נדע לבנות ולארגן אירוע מתוקתק ומדויק אותו נוכל להפיק בצורה המיטבית ביותר ולאפשר למשתתפים חוויה רב חושית, מענגת ומדויקת כפי שרציתם ודמיינתם מראש.

אם מדובר על אירוע רב משתתפים או לחלופין אירוע חברה בוטיק אנו בעלי ניסיון רב ויודעים להתאים את תקציב האירוע בצורה הטובה ביותר ולאפשר לכם הלקוחות לקבל אירוע חברה מדהים ומותאם למה שחלמתם עליו. אם מדובר על אירוע על החוף או לחלופין באולם מפואר, בשטח או בגן אירועים הכול אפשרי.

אז כמה עולה בעצם אירוע חברה? זו אחת השאלות שאנו נשאלים לרוב והתשובה תלויה בעצם בכמה משתנים חשובים שקובעים את המחיר הסופי להפקת האירוע. הדבר הראשון כמובן הינו התקציב אותו הנכם מעוניינים להשקיע באירוע ופה השמיים הם הגבול, בדיוק כמו שאירוע פרטי כמו חתונה או בר מצווה גם פה התקציב שלכם יקבע הרבה להמשך וכדאי מאוד להגדיר אותו באופן הגיוני בהתאם לרמת האירוע בו אתם מעוניינים וכמות המשתתפים, אילו הם בדר"כ שתי המשתנים החשובים ביותר בקביעת התקציב הסופי.

הפקת אירועים בצפון

הפקת אירוע חברה בצפון

לקבלת הצעה להפקת כנס בצפון או הפקת אירוע חברה בצפון התקשרו: 04-6764076