אטרקציות בצפון

צפון הארץ הוא אזור רחב המקיף ערים ויישובים רבים הממוקמים החל מאזור חיפה ועד רמת הגולן. באזור הצפון ניתן למצוא את הנופים האופייניים הכוללים הרים, עמקים, עצים, נחלים וכמובן אווירה ייחודית.

מיד כשתגיעו לאזור הצפון תראו איך הנוף מתחלף והופך לירוק, הכבישים מתחילים להתעקל, הכנרת נשקפת מרחוק והיישובים הקטנים והציוריים שמזמינים אתכם לטייל ולהתארח בהם.

אולם, לאחר שתיהנו מהדרך ותתרשמו מהנופים המיוחדים של האזור, הגיע הזמן ליהנות מקצת אקשן ייחודי

במגוון אטרקציות בצפון. קיימות כל כך הרבה אפשרויות שמתאימות לכל הגילאים, כך שבטוח תמצאו את מה שמתאים לכם ביותר.

אחת האטרקציות האהובות ביותר בצפון היא טיולי הג'יפים. תוכלו לצאת לטיול עם משפחה או חברים וליהנות מטיול מאתגר ממש בלב בשטח. לכל מי שאוהב לפגוש את הטבע מקרוב וגם תוך כדי נסיעה – טיולי ג'יפים בצפון היא האטרקציה המושלמת עבורכם.

כמו כן, אם אתם אוהבים לרכב על סוסים וגם אם מעולם לא ניסיתם זאת, אתם מוזמנים לחוות את כל מה שטוב באזור הצפון כשאתם רכובים על סוס. כך תוכלו להרוויח פעמיים – גם ליהנות מהטיול עצמו וגם ליצור קשר בלתי אמצעי עם אחד מבעלי החיים המרתקים ביותר שיש.

לעומת זאת, אם אתם רוצים לטייל בקיץ ולהתרענן קצת, מומלץ לבקר באטרקציות הכוללות מים. לדוגמא, תוכלו לצאת לשיט קיאקים בקבוצה, לחתור ולטבול במים הצוננים. מובטחת לכם חוויה ייחודית ממנה ניתן ליהנות רק בצפון הארץ.

בנוסף, אם אתם אוהבים לטייל בשטח ברגל, לעצור ולהתבונן בנופים, החיות ושאר הדברים הייחודיים לאזור הצפון, אתם מוזמנים לעשות זאת בקצב שלכם, בצורה עצמאית או עם מדריך בקבוצה מסודרת שתביא אתכם למקום, תדאג לכם לארוחה בטבע וגם לסיפורים מרתקים על ההיסטוריה של האזורים השונים.

ומה כדאי לעשות בסוף היום? לאחר יום מלא חוויות בצפון הארץ, כדאי לבוא ולהתפנק במקום שכולו אווירה מרגיעה ומרפאת – אחד מאתרי הספא בצפון. אתם מוזמנים להגיע וליהנות ממגוון טיפולים מרגיעים שיוענקו לכם על ידי מיטב המומחים, ויגרמו לכם לצאת מהטיפול עם אנרגיות מחודשות, כוחות ומצב רוח מרומם.

פייסבוק לצפון
פורטל התיירות לצפון