אחד נגד כולם- אירוע ערב חוויתי לעובדים

לו"ז כללי:

קבלת פנים

ברכות ונאומים, סרטים ומצגות – תוכן באחריות החברה, אמצעים טכניים באחריותנו!

ארוחת ערב מלכותית

משחק אחד נגד מאה

מסיבת ריקודים

המקום יעוצב ברוח האירוע ובהתאם לבחירתכם, את פני האורחים יקבלו מלצרים מסתובבים עם מגוון פתיחים ערבים לחך. בעת שתתקבל ההחלטה יתכנסו האורחים לשולחנות (על השולחנות שתייה קלה ויין). לאחר מכן יפתחו המזנונים ונסעד את ליבנו בארוחת בשרים איכותית שתוגש ע"ג מזנונים מעוצבים בכלי אוכל מהודרים. לאחר הארוחה, תוך הגשת המנות האחרונות נפצח במשחק אחד כולם:

"אחד נגד כולם" הינו שעשועון מרתק במהלכו יקבלו המשתתפים שלטים אלחוטיים אינטראקטיביים באמצעותם ינוהל המשחק. המשחק יותאם ויכוון מבחינת הקונספט והתכנים לחברה ולמהות האירוע כלומר השאלות ושפת האירוע יהיו סביב נושאים שיבחרו על ידיכם. מתוך המשתתפים יבחרו 4-3  מתחרים שישחקו מול כל הקהל, מומלץ שזה יהיה אחד ממנהלי החברה, המנכ"ל, או דמות בולטת וצבעונית בעלת ידע כללי נרחב. כל מספר משתתפים יקבלו שלט ממוספר והם יתבקשו לענות על שאלות הקשורות לחברה, משולבות עם שאלות ידע כללי. על גבי המסכים יוקרנו התוצאות החיות, כיצד הצביע כל שלט, כמה ענו נכון וכמה טעו בתחרות בין המתמודדים היחידים על הבמה לבין הקהל והכל בגרפיקות מרהיבות.

בנוסף ייעזרו המתמודדים בגלגלי הצלה. כשדרוג למתרחש בטלוויזיה- בנוסף לתחרות של הקהל נגד המתמודד על הבמה, מתחרים גם המשתתפים בקהל בינם ובין עצמם- וזוכים בפרסים!!!

מבנה המשחק:

  • פתיחת מנחה+ מוסיקת הנושא +הסבר על תפעול ומהלך הערב
  •  כל המשתתפים מקבלים את השלטים כאשר לכל שלט יש מספר מזוהה שהמשתמשים בו יכולים לראות בכל שלב  האם ענו נכון וכמו כן את השלטים שמובילים בניקוד מתוך הקהל (כמו שבארויזיון מופיעים המקומות המובילים)
  • המתמודדים על הבמה יכולים להיבחר מראש כדמויות מרכזיות בחברה, או להיבחר בפתיחת הערב כמי שענה נכון ראשון מתוך כל הקהל
  • המתמודדים על הבמה יתחרו במהלך 3 סבבים כשביניהם ייערכו פריצות בידוריות של נציגי החברה על הבמה כגון ראש בראש, זה הסוד שלי, תאמין לי , ועוד…

האחד ינסה לצבור כמה שיותר נקודות מול ה"נבחרת" – וכך בסיום האירוע יוכרזו המנצח מבין המתמודדים והמנצחים מבין הקהל- לפי המסך המצורף להלן. מערכת המחשוב באירוע היא היחידה בישראל שמחשבת את 2 הפרמטרים יחדיו- גם תשובה נכונה וגם מהירות המענה!!! הפעילות כוללת מנחה מקצועי שמכיר את המערכת ויוביל את המשחק בהנחיה בידורית קלילה והיתולית, צוות מחשוב ושרת ראשי באירוע, צוות תכנות לתיאום תכני האירוע ויישמם בתוכנה, לוגו תלת מימד  של החברה, איש סאונד/תקליטן, תפאורה, אביזרים.

המלצה: חבילת פרסים המשדרגת את האירוע וכוללת חבילת ספא זוגית, ארוחות זוגיות במסעדה איכותית, מנויי בידור (קולנוע ותיאטרון) ועוד..

מסיבה לעובדים בצפון