הלונה פארק של הטבע

אטרקציות בצפון - הלונה פארק של הטבעטיולי מים נחשבו תמיד להצלחה גדולה בעונת הקיץ. אם תוסיפו למשוואה שייט בירדן לצד תפאורת הצמחייה הפראית המאפיינת את האזור- הרי שמדובר בנוסחה מנצחת ובאחת האטרקציות המובילות.

בחברת אבוקייק המכונה לעיתים גם הלונה פארק של הטבע, מציעים יום שייט כיף במיוחד בקייאקים,באבובים או בסירות נהר לכל המשפחה.תהיו בטוחים שהיום הזה ייזכר עוד זמן רב וצווחות העונג של הילדים מובטחות….

בנוסף לאילו,מציעים כאן בפינה הצפונית מזרחית של הכנרת,אטרקציות נוספות: פינת בעלי כנף מטופחת וכן מסלולי טיול קלילים לצד פלגי המים,אזורי פיקניק יפים על גדת הנהר ועוד. רוצים להעשיר את החוויה? אפשר לעלות על ה"רב אופן" ולערוך טיול משפחתי מהנה במיוחד בשביליו הקסומים של פארק הירדן הדרומי.

אפילו לא חייבים לחזור בסוף היום הביתה,מאחר שבאתר מצוי מתחם לינת קמפינג נעים המיוחד,עם מדשאות,חורשת איקליפטוסים וחיבור הדוק אל הטבע.כאשר יורד הערב,ניתן להצטרף לטיול עששיות בסגנון: מחפשים את המטמון .בנוסף קבוצות מוזמנות לימי כיף מגוונים, כולל יום הישרדות, אטרקציות, משחקי מטמון וחבלים, ארוחות עשירות במיוחד, האם צריך יותר מזה?

פייסבוק לצפון
פורטל התיירות לצפון