יום טיול סתיו בגליל ובעמק

להלן תכנית ליום טיול חוויתי במהלכו תהינו משלל הרפתקאות וחוויות גליליות אמיתיות, נופים מרהיבים, טעמים נפלאים ופלאי טבע ייחודיים. את היום מלווה מדריך מורה דרך מקצועי אשר אמון על כל תפעול האירוע, תיאום בין הפעילויות השונות ומתן מענה לכל דרישה או עניין בשטח. כך אנו מאפשרים לכם ליהנות ב100% ללא דאגות וכאבי ראש מיותרים. הכל נעשה בחיוך גדול והנאה צרופה, כי אנחנו פשוט אוהבים את המקצוע!

 תכנית היום:

  • יוצאים לדרך באוטובוס מפואר

  • הפסקת בוקר על הדרך : נתכבד בפריסת בוקר מפנקת של פיתה דרוזית היישר מן הטבון לצד לאבנה אסלית וזעתר, זיתים וחמוצים ביתיים, קפה מבושל, תה מרמייה, בקלווה אסלית ולימונדה טבעית. הכל מוגש כיד המלך וללא הגבלת כמויות! לאחר מכן נמשיך בנסיעה לכיוון מרום הגליל. ישנה אפשרות לארוחת בוקר כפרית במסעדה, בהתאם לתקציב.

  • ביקור ביקב רימון: בלב הרי הגליל, במקום בו הירוק יפה מאי פעם והכחול מרגיע וסוחף, מעל שורות ארוכות של כרמים מרהיבים, בין פיתולי הנוף בו נראה כי זמן העולם עומד מלכת נמצא בוסתן רימונים עוצר נשימה ובליבו ממוקם לו יקב יחיד מסוגו בעולם- יקב רימון.

    יקב זה הוא המקום העונה לצרכי אניני הטעם המחפשים מוצר יוקרתי, אלגנטי וייחודי הנוצר בחובו סגולות בריאות ומרפא הנשמרות ומשתבחות גם כאשר מיץ הפרי משנה ייעודו ליין. נערוך סיור באולמות הייצור וחדר החביות ולבסוף נהנה מסדרת טעימות של היינות המקומיים.

  • טיול אופניים ורכבים חשמליים באגמון החולה: כל משתתף מצטייד בזוג אופני הרים וקסדה (או רכב חשמלי ל-4 נוסעים) ולאחר תדריך קצר נצא ביחד חוויתי ייחודי בשבילי אגמון החולה. האגמון נחשב לאחד מאתרי הצפרות החשובים בעולם ובתקופה זו (אוקטובר) נמצא בשיאו הומה במאות אלפי ציפורים ממאות סוגים שונים אשר עושות דרכם דרומה ועוצרות למנוחה באגמון. הטיול קליל ביותר בנסיעה מישורית על דרכי אספלט וכורכר באווירה נינוחה, לאורך המסלול פינות חמד רבות בהם נעצור ונתבונן במחזה המרהיב של מאות אלפי הציפורים ונהנה מהסביבה והנוף הנשקף. כמו כן הסיור מלווה בהדרכה חוויתית מפי מדריך מקצועי של האגמון.

  • ארוחת צהריים משובחת במסעדה : חוויה קולינארית של טעמים ייחודיים והגשה מקצועית, שילובם של הבשרים המוכנים במסעדה עם אינספור מטבלים משגעים.המטבח מציע שילוב של חדשניות ויצירתיות עם טעמים נוסטלגיים מבית אמא. הבשרים מגיעים אל הסועדים כשלצידם רטבים מיוחדים הנעשים במקום. ארוחת בשרים בסגנון אכול כפי יכולתך המוגשת לשולחן ע"י צוות מלצרים חייכנים בכלים מהודרים! קינוח ושתייה חמה לסיום הארוחה..

     זהו, הסתיים לו טיול מהנה בנופי הצפון…