נופש בצפון

חבילת טעם ושטח בגולן

טעם ושטח – חוויה מעוררת חושים…

המרחבים האינסופיים והאוויר הנקי, המים הזורמים והצמחייה הפראית, שירת נהגי הג'יפים המובילים אותנו במעלה ההר או במורד הנחל, טעמים וריחות של שמן זית טרי, צחוקים באוטובוס או עם כוס יין בארוחה טובה… יום טעם ושטח מביא לכם תוכנית עשירה ומגוונת, רצופת חוויות מקומיות ייחודיות ומעוררות חושים.

תוכנית היום:

10:00 פתיחת היום:

נתכנס ברחבת אתר כורסי על ארוחת בוקר עם כריכים איכותיים וכוס קפה טוב לצד קבוצת ג'יפים וחבורת ג'יפאים מקומיים – אנשי שטח אמיתיים בעלי ידע וניסיון אינסופי בכל הקשור לנהיגת שטח אתגרית. יחד עם הקפה המעורר נקבל תדריך על העומד להתרחש מפי מדריך מדופלם.

 

10:30 מסלול ג'יפים  

בנסיעה ע"ג הג'יפים נכנס לתוך ערוץ נחל סמך – הוא הגדול בין נחלי האזור הנשפכים לכנרת, בערוץ הוואדי לצד פרות רועות ושלל בע"ח מקומיים נטפס במעלה הנחל עד לנקודת המפגש עם נחל אל על, שם נעצור לכמה דקות ונאזין לסיפור מרתק… בהמשך נעלה במעלה ההר אל צידו השני של הוואדי.

במהלך המסלול ינעימו את אוזנינו הנהגים בהסברים אודות הטבע וההיסטוריה המקומיים, נקטוף ונריח צמחי תבלינים בלאדיים ונפצח בשירה להשלמת האווירה…

12:30 ביקור חוויתי בפרויקט קשתות רחבעם

את המסלול נסיים במעלה ההר באתר "קשתות רחבעם" – פרויקט רשות העתיקות לשחזורו של הכפר היהודי "אום קנאטיר" (בעברית – אם הקשתות) מהתקופה הביזנטית. בימים אלה ממש נמצא שחזור בית הכנסת בעיצומו ולכשתסתיים מלאכת השחזור יש כוונה להפוך אותו לבית כנסת פעיל העתיק בעולם!! נבקר באתר השחזור ונאזין להסבר מרתק אודות הפרויקט הייחודי.

 

13:30 שמן זית

סיור ייחודי בכרם זיתים ענק (כ-550 דונם) וצפייה מרתקת במסיק זיתים מכאני המתבצע ע"י מכונה חדישה וכך מאפשר אצירת שמן זית באיכות הגבוהה ביותר. בהמשך נבקר בבית בד חדשני ונצפה בהליך אצירת שמן הזית האיכותי ביותר בשוק הישראלי, נלמד על מושגים מקצועיים ונבצע סדרת טעימות של שמן זית מזנים שונים של זיתים. הסיור מלווה בשתייה קרה ופירות טריים.

 

15:30 ארוחת בשרים מענגת

בנקודת נוף עוצרת נשימה, בבקתת עץ מרהיבה הטובלת בעצי זית עתיקים, נערוך ארוחת בשרים מענגת. שלל מנות פתיחה, סלטים צבעוניים, מבחר בשרים היישר מהגריל, תוספות חמות, קינוחים ביתיים, שתייה קרה בקנקנים ויין טוב!

הארוחה מוגשת ע"י מלצרים חייכנים בכלים גדושים, הישיבה סביב שולחנות ערוכים באווירה כפרית אמיתית!!

הערות:

החבילה כוללת ליווי של איש הפקה לאורך היום כולו.

  • כל הפעילויות והסיורים מלווים בהדרכה מקצועית.
  • החבילה מיועדת לקבוצות של מינימום 20 משתתפים.
  • כל הפעילויות מבוטחות בביטוחים מתאימים ובליווי של אנשי מקצוע.
  • חבילה זו תקפה בחודשים אוקטובר – ינואר 2009 בהתאם לתחילת וסיום עונת המסיק.
  • הארוחות המוצעות כשרות בהשגחת הרבנות.
טיולים בצפון
פורטל התיירות לצפון
טיולים בצפון
טיולים בצפון
פורטל התיירות לצפון