נופש בצפון

יומיים אקשן ופינוקים בצפון

 להלן הצעה ליומיים של אקשן ופינוקים בצפון, הקו המנחה בבניית התכנית משלב חוויות מהנות, אקשן ותחרותיות, גיבוש העובדים תוך קלילות ואיכותיות, הרבה קצב, שמחה, אירוח מפנק במלון איכותי עם ארוחות, סדנת אלכוהול, מסיבה סוחפת, נהיגת שטח, שייט בירדן ועוד… כל הפעילויות נבחרו בקפידה ומבוטחות בביטוחים מלאים, כמו כן הפעילות מלווה ע"י צוות ההפקה שלנו שאמון על כל תפעול הנופש ומשאיר לכם את מלוא השקט והביטחון ליהנות מכל רגע. הכול נעשה בחיוך גדול והנאה צרופה כי אנחנו פשוט אוהבים את המקצוע!!
 
היום 1:
יציאה ברגוע מבניין החברה :אוטובוס מפואר ימתין לנו סמוך לבנין החברה, כל אחד יעמיס את חפציו ונצא בנסיעה לכיוון צפון.הפתעה: כול משתתף/ת יקבל חולצה שתופק במיוחד לאירוע עם לוגו חברה…
קבלת פנים ומשחק משימות באקסטרים – עין יזרעאל: נתחיל בקבלת פנים מלכותית, שולחנות עמוסים כל טוב, מאפים טריים, פירות העונה, שתייה  חמה וקרה והכול מוגש בשפע ובכלים מהודרים ומעוצבים…
מתחם עין יזרעאל מוקף עצי איקליפטוס ומהווה פינת חמד ירוקה ושקטה. נתחיל במשחק חימום לכולם ביחד נתארגן בקבוצות ונצא למשחק משימות מאתגר. במתחם 5 תחנות אתגר שונות אותן תצטרך הקבוצה לצלוח בעזרת שיתוף פעולה, חשיבה יצירתית, כושר מנהיגות ומעט כישורים טכניים… בכל תחנה מדריך אחראי שמנחה את הפעילות בה ואמון על נושא התפעול והבטיחות. הפעילות הינה תחרותית כאשר בכל תחנה צוברת הקבוצה נקודות לפי פרמטרים שיוגדרו מראש. הקבוצה המנצחת היא זו שצברה את מירב הנקודות ותזכה בפרס מפנק – קאווה צוננת לצד פירות העונה וקצפת!
תחנה 1 – סקי קרש
על הקבוצה להעביר את חבריה בזמן הקצר ביותר מנקודה לנקודה באמצעות "רכיבה" על קרש המחובר לחבל ארוך הכרוך בעץ. ע"י משיכת החבל ימשכו למעשה ה"רוכבים" את עצמם יתקדמו לעבר נקודת היעד.
תחנה 2 – סודוקו באוויר
על הקבוצה לפתור תשבץ סודוקו התלוי בין שמים לארץ, את העלייה לגובה יבצעו המשתתפים ע"ג קורות טיפוס מיוחדות כאשר חברי הקבוצה מאזנים את המטפס לאורך ביצוע המשימה
תחנה 3 – אומגת כוח
כל אחד מחברי הקבוצה לובש ערסל גלישה מקצועי ובתורו מתחבר לאומגת חבלים, על חברי הקבוצה למשוך את האדם המחובר לנקודת הגובה אליה מחוברת האומגה כאשר את הדרך חזרה הוא מבצע בגלישה חוויתית. המשימה – להעלות את כל חברי הקבוצה בזמן הקצר ביותר.
תחנה 4 – משימת בלונים בגובה
שלושה גשרי חבלים תלויים בגובה ומובילים לנקודת מפגש משותפת. בנקודת המפגש תלוי זר בלונים ענק. כל קבוצה שולחת אדם אחד בכל פעם אשר צריך להגיע לזר הבלונים ובכל פעם לפוצץ בלון אחד של קבוצתו (הבלונים מחולקים בשלושה צבעים כאשר לכל קבוצה צבע משלה). הקבוצה המנצחת היא זו שסיימה ראשונה לפוצץ את הבלונים שלה!
תחנה 5 – כדור חבל
בתוך איזור התחום בקו נמצא כדור המונח על מיכל מים. על הקבוצה להעביר את הכדור למיכל נוסף שנמצא בסמוך בזמן הקצר ביותר כאשר האמצעי היחיד שברשותה הוא חבל ואסור לחבריה להיכנס לתוך האזור התחום!
ארוחה בסגנון אסיאתי – מוקפצים, סושי ועוד: לאחר השלמת המשימות ואיסוף הניקוד נתכבד בארוחה מפנקת בסגנון אסיאתי:
סושי במגוון סוגים, פטריות שמפניון בטמפורה, אורז מוקפץ במגוון תוספות, נודלס במגוון תוספות, שתייה קרה בבקבוקים אישיים.
נסיעה לכיוון המלון: לאחר ארוחת הצהריים, נעלה על האוטובוס וניסע לכיוון מלון רמות…
מלון כפר הנופש רמות: התארגנות וזמן חופשי…
למרגלות הגולן ליד הכינרת על גבעה עם נוף מדהים לכינרת. ברחבי הכפר פינות חמד, שבילים ומשטחי דשא ירוקים ופורחים, מרפסות ופינות תצפית מרהיבות אל נופים עוצרי נשימה.  עוד במלון רמות: מסעדה פנוראמית, בר, לובי, חדר כושר, אולמות כנסים חדשים וציוד עזר חדיש, בית כנסת, תעודת כשרות.  לינה בחדרי הנופש – חדרי מלון כפרי מטופחים ונוחים עם מרפסת מול הנוף המדהים, פינת קפה, מקרר, טלפון, מסך LCD, פינת ישיבה, מיטה נוחה ואיכותית עם מערך מצעים מפנק.
אירוע ערב במלון:
קבלת פנים – נתכנס באולם מפואר הצופה אל הנוף המדהים של הכנרת והרי הגליל, עם מוסיקת רקע נעימה נתכבד בפתיחים איכותיים ונסב לשולחנות המעוצבים.
מסכת ברכות ונאומים – ברכות והרמת כוסית משותפת
ארוחת ערב – ארוחת בשרים מפנקת המוגשת ממזנונים מפוארים בכלים איכותיים- סלטים צבעוניים, בשרים מהגריל, תוספות חמות, קינוחים, שתייה קרה, בירה צוננת ויין איכותי.
סדנת "סערה בכוס יין" פעילות חוויתית על תרבות השתייה בארץ ובעולם: קוקטילים ביתיים, הקוקטילים הסקסיים ביותר, אבחוני טעימה, אירוח ביתי- התאמת משקאות, הכנת קוקטילים על בסיס גלידות, הקומבינות המוצלחות ביותר, שילובים נדירים של משקאות.
הגרנד פינאלה – קוקטיילי גלידות מיוחדים,מבחר קוקטילים על בסיס גלידות, קפה קר, מילק שייק, סורבה בטעמים ועוד
הפרסים המחולקים לחידונים:חוברות קוקטילים מהודרת, חוברות יין מהודרות, חוברות בירה מהודרות, חוברות ליקרים, חוברות ראשיות- קורס ברמנים, שיקרים, בקבוקי אלכוהול איכותיים ועוד…מתנת סיום לכל משתתףחוברת יין מהודרת או חוברת קוקטיילים.
 ולאחר מכן… המסיבה – קריוקי וריקודים בליווי היין והבירה עם תקליטן מעולה ומערכת תאורה והגברה מקצועית עד השעות הקטנות…
 היום השני – יום של משימות, אתגרים וחוויות…
ארוחת בוקר במלון  ויציאה לעוד יום מרתק ומפנק…
טיול ריינג'רים בנהיגה עצמית:  יוצאים מאזור קיבוץ גדות בריינג'רים בדרך הררית ונוסעים בין שדות ופרדסים לאורך הירדן משם ממשיכים לכיוון גשר הפקק, חוצים את הגשר ומגיעים לג'קוזי טבעי שם עושים הפסקה (עם הסברים על האזור, אל תדאגו, לא יותר מדי…) ונהנים מתה צמחים, נוסעים לכיוון גשר הטרפז של יסוד המעלה ומשם לעמק החולה בתנאי שטח לא קלים (אמרתם שאתם מקצוענים, לא?) ומשם חזרה נהנים מהנוף הגלילי המטריף עד שמגיעים חזרה לנקודת ההתחלה. משך המסלול כשעה ורבע עד שעה וחצי ומלווה ע"י צוות מדריכים מקצועי. בכל ריינג'ר 3 נוסעים. הנהיגה בריינג'ר מותנית בהצגת רישיון נהיגה בתוקף!
שייט קיאקים וסתלבט בירדן: שייט קיאקים רגוע בערוץ הירדן. השייט מתבצע בקיאקים זוגיים או סירות של 6 אנשים. המסלול טובל בצמחיית נחלים עבותה אשר מהוות מקום מגורים לאלפי בעלי כנף ויונקים מקומיים, אם יתמזל מזלנו נוכל אף לפגוש בהם… אורך המסלול כשעה וקצת ומסתיים בסמוך למצד עטרת המרהיב!
ארוחת צהריים מפנקת במסעדת בשרים :נתכנס כולם במסעדה ישראלית בניחוח טורקי, שם על מרפסת נוף מרהיבה תוגש ארוחת צהריים בשרית איכותית כיד המלך…קינוח טוב וסיום יומיים של אקשן ופינוקים בצפון…
הערות: 
·         האירוע כולל ליווי של צוות הפקה ומדריך צמוד לכל אורך הפעילות.
·         כל הפעילויות מבוטחות בביטוחים מתאימים.
·         כל הארוחות בהצעה זו כשרות בהשגחת הרבנות
·         הזכויות על רעיונות ההפקה ותכנון האירוע שמורים לצפון תיירות ונופש (א.י) בע"מ – אין ל"העתיק" את התוכנית המדויקת ו/או להעביר אותה לספק אחר.
טיול בצפון
פורטל התיירות לצפון
יום כיף חברה