ריחות של תבלינים, שטח וספא…

יום פינוק בעמק הכולל פעילות שטח,
ארוחות משובחות ובילוי בספא..תענוג.

ארוחת בוקר מלכותית במסעדת ביסטרו דה כרמל :
זיכרון יעקב, בבית אבן עתיק שהקים הברון אדמונד דה-רוטשילד לפני 120 שנה בלב חצר היקב בזיכרון יעקב, שוכנת היום המסעדה ביסטרו דה כרמל. במקום מתקיים שילוב מרתק בין עולם חדש לעולם ישן – המבנה העתיק בעל קירות האבן אשר נחשפו לאחרונה, התקרה הגבוהה, החללים הגדולים והחלונות הגבוהים הפונים אל היקב כל אלה משרים אוירה נעימה, מכובדת ויוקרתית. הארוחה כוללת מבחר גבינות, מטבלים, זיתים, סלטים, חביתות, לחמים הנאפים במקום, ריבת הבית פוקאצ'ות הישר מן הטבון, שתייה קרה וחמה. הארוחה מוגשת למרכזי השולחן ע"י צוות מלצרים חייכנים בשפע ורוחב לב!
ביקור בחוות דרך התבלינים והרצאה :
בבית לחם הגלילית על טעם ועל ריח בחוות התבלינים חוויה רב חושית עם שלל ריחות, צבעים וטעמים. ביקור בחוות תבלינים מיוחדת ומרשימה. שלל תבלינים מכול רחבי העולם, עשבי תיבול ומרפא, חווית צבעים וטעמים… נתכנס להרצאה חוויתית בהנחייתו הסוחפת של אבי ציטרשפילר, "תבלינאי" במקצועו שבשנים האחרונות מתמחה ברפואת הצמחים, מתובלת בהומור כובש,
אחד מהנושאים לבחירתכם: 
צמחים במקום רופא – לעולמם הקסום של צמחי המרפא והתבלינים, יכירו את "תרופות הסבתא" שלהן שורשים עמוקים משחר ההיסטוריה האנושית והסבר מדעי בעידן המודרני ועוד….
סדנת סיבות טובות להשתמש בתבלינים – בואו לחשוף את הסודות הכמוסים של התבלינים ואת השפעתם המוכחת על בריאותינו ואיכות סדנת צמחים בשירות העור – הסבתא צדקה – הצמחים באמת עוזרים לריפוי העור וככול שהטכנולוגיה מתקדמת כך הנושא מקבל הכרה מדעית. יפי העור נובע ממעמקיו- צמחים זה לא רק למרוח על העור והפָּנים אלא גם ואולי בעיקר לטפל בפְנים.
סדנת צמחים בשירות החשק והאון – הטבע מספק לנו פתרונות מעולם הצמחים לבעיות שונות- ביניהם גם בעיות החשק והתפקוד המיני ועוד בעיות שצצות כשהאור יורד על חדר השינה. בסיום ההרצה – זמן חופשי לשאלות,טעימות ו…קניות!
טיול ריינג'רים – אקשן בשטח! 
לאחר תדריך בטיחות והסבר על תפעול הכלים נצא לנהיגת שטח מרתקת…המסלול יוצא מושב בית לחם הגלילית לכיוון שמורות האלונים ומעין עין יבקע (מעיין הסוסים), נחצה את נחל ציפורי וניסע לאורכו, נטפס במעלה גבעות תלולות, נתמרן בין עצי אלון עתיקים, נחלוף על פני שדות החיטה הירוקים ונגלה שהריינג'רים הם כלים בעלי עבירות מדהימה!! הנהיגה עצמית. המסלול כולל מעברי מים. למסלול מתלווה מדריך וחובש מוסמך. בכל ריינג'ר 3 נוסעים. הנהיגה לבעלי רישיון נהיגה בלבד- יש להצטייד ברישיון בתוקף! המסלול בן שעה וחצי עד שעתיים. אפשרות לשילוב ניווט המבוסס על כתב חידה בתוספת תשלום.
בילוי ופינוק בספא מפואר 
נתכנס בספא מפואר. המקום עומד לרשותנו עם שלל פינוקים איכותיים, זמן שלווה ומנוחה יחד לרשותנו במתחם: בר חופשי של שתייה קרה, תה וקפה עוגיות או עוגות הבית, ספא מרווח הכולל מקלחות, חלוקים, מגבות, נעלי בית, ג'קוזי ל 8 איש, סאונה, מוסיקת רקע רגועה. ערסלים נדנדות ופינות שאנטי בגינה. טיפולים: לכל אחד ואחת עיסוי שמנים מפנק של 30 דק'.
ארוחת בשרים במסעדת "טנדוקה" 
במקום נתכבד בארוחת בשרים איכותית ומענגת עם שלל מנות פתיחה, סלטים ביתיים איכותיים, מנות בשריות או צמחוניות לבחירה לצד תוספות חמות, שתייה קרה וקינוחים מפנקים. המקום כשר בהשגחת הרבנות.
יום כיף חברה
נופש בצפון
ימי כיף לעובדים בצפון