צפון תיירות ונופש הפקת אירועי חברה, נופש וטיולים בצפון

 

צפון תיירות ונופש הוקמה על בסיס הדרישה ההולכת וגדלה לתיירות הצפון. בצפון נמצאים אלפי ספקי תיירות ,במגוון רחב של תחומי עיסוק ומתן שירותים שונים לקבוצות ויחידים,ענף זה הינו נכס עליון ורב חשיבות הן לתושבי הצפון והן לכלל תושבי ישראל,חרף השעות הקשות,מלחמות ואיומים אחרים הצליח האזור, בעבודה קשה ועמידה איתנה, בשותפות ועשייה רבה ויחד עם הפרגון ותמיכת תושבי כלל ישראל לשמר את האיכות המצוינת, לשמור על ערכי הטבע והנוף, לבנות להשקיע ולמנף את האטרקציות, מקומות הבילוי והכיף, מורשת והיסטוריה ולאפשר לכלל תושבי ישראל להגיע לחבל ארץ מדהים הן בהון הפיזי והן בהון האנושי המיוחד לצפון.

אנחנו רואים חשיבות עליונה בהגדלת התיירות הנכנסת לצפון ושיווק כלל ספקי התיירות האיכותיים לקהל הרחב, הצפון כאזור הינו בעל חשיבות תרבותית, כלכלית, פוליטית ומדינית ומהווה סלע קיום חזק ואיתן אשר נתפס כערך משמעותי ובעל חשיבות לכלל תושבי ישראל. אנו מאפשרים ללקוחותינו ,קבלת שירותים הכוללים הפקות יום כיף, גיבוש, נופשים ופינוק, אטרקציות, טיולים וסיורים, מורשת והיסטוריה והכול בתפירה מדויקת ללקוח או עפ"י בחירותיו השונות. מספקים את שירותנו למגוון רחב וגדול של חברות, ארגונים, מוסדות, קבוצות ויחידים ומאמינים שהצפון הינו היעד האידיאלי והאטרקטיבי לחופשה הבאה שלכם.

אצלנו תקבל כל קבוצה  את המענה המקצועי ביותר, המאפשר לכל מקבל החלטה או בעל תפקיד את הכלים האידיאליים להפקת האירוע הבא שלכם בצפון או לחלופין לקבל מאיתנו את שירותי ההפקה הטובים עד להפקת האירוע האידיאלי עבורכם. אצלנו תוכלו לקבל את כל המידע על התיירות לקבוצות ובעזרתנו תוכלו להפיק את האירוע הבא שלכם בצפון…

פייסבוק לצפון
פורטל התיירות לצפון