טיולים בצפון עם המשפחה והחברים, אז "הבה נגלילה"

"אי אפשר לחנך לאהבה, לא לאהבת האדם, לא לאהבת הטבע ולא לאהבת המולדת… באהבה אפשר להדביק את הזולת, אבל לא ביד חזקה ולא בזרוע נטויה." (עמוס עוז).

גדעון ואורן מזמינים אתכם לצאת איתם לדרכים ולשבילים, הגלויים והנסתרים, לבקעות, להרים, לעצים

לסיפוריםאטרקציות בצפון - טיולים בצפון עם המשפחה והחברים לאנשים ולהישבות קסם בגליל.מטיולים קלילים למשפחות ועד טיולי איכות למתעניינים בנוף הגליל ,

הגולן והעמקים.

גדעון ואורן,מדריכי טיולים מומחים בידיעת הארץ ובני הגליל. עוסקים שנים רבות באהבת הארץ והליכה בשביליה. מזה זמן הם עסוקים במחקר על "תבנית נוף מולדתם". המחקר כולל תחומים שונים: צמחייה, היסטוריה, ארכיאולוגיה, פולקלור, התיישבות ציונית ועוד.

"הבה נגלילה" מציעה טיולים בצפון , טיולי נושא וטיולי משפחות בצפון הארץ – בגליל המערבי, בגליל העליון, ברמת הגולן ובכרמל, החל מיום טיול קצר או סיור נושא מיוחד ועד למסעות וטיולים ממושכים ומורכבים.

אם ברצונכם להפתיע את בן או בת הזוג בטיול בצפון לכול המשפחה,עם האנשים והחברים  האהובים עליכם ,

לחוות את הארץ ואת שביליה ברגליים, יחד כולם, מבוגרים ילדים וטף, זו דרך מופלאה ונהדרת להיות ביחד

ולהנות מזמן אטרקציות בצפון - טיולים בצפון עם המשפחה והחבריםאיכותי ותרבותי.

ניתן להזמין טיולי היסטוריה ומורשת, סיפורי ראשית ההתיישבות ועד זמננו, טיולי טבע בנופים משגעים,טיולים מסתוריים בגליל, בעלי מלאכה ואומנות, חקלאות וטבע, מוסיקה ויצירה.

כמובן ובהתאם לעונות השנה ניתן לטייל ולבקר באתרים מיוחדים לעונה, כמו טיולים מיוחדים בעונת מסיק הזיתים ושמן הזית, תצפיות מיוחדות ועופות נודדים, טיולי פריחה משגעת ושלכת מזהיבה.

במהלך הטיולים והסיורים אנו משלבים ארוחות משובחות ומיוחדות, טעמים וריחות המיוחדים לעונה ולסגנון הטיול , מאפיות ריחניות,בתי בד ויקבים, מסעדות בשר ודגים, מאכלים צמחוניים  ותפריטים מיוחדים לפי עונות השנה ותנובת הארץ.

באמתחתנו ישנם עוד סיורים וטיולים רבים, מהנים וחווייתיים. קצרה היריעה לפרט את כולם. נשמח להתאים סיורים וטיולים לפי רצונותיכם ובקשותיכם, וכמו כן נשמח לחקור ולבנות סיור על פי נושא מבוקש.

דוגמאות לטיולים וסיורים שלנו:

·         "כזיב אחר" – אל מסתרי הנחל ושבילים שאינם מסומנים, חורבות וגיאיות פראיים (למיטיבי לכת).

·         טיולי צפרות – מבריכות הדגים אל רשתות המטבעים.

·         שלוחת ברתות בחודש מאי – זמן פריחת השושן הצחור.

·         נחל שרך בצת.

·         נחל ינוח."מלב הארי עד הבלן האחרון" – עכו הצלבנית והעות'מאנית.

·         חורבת בלטון ועין שעל.

·         סיור לאורך חוף הים מאכזיב לראש הנקרה – צומח, חי וגיאומורפולוגיה.

·         "משולחן ערוך ועד טיטוס" – מצפת לגיא אוני.

·         צפת וקברים סביב לה – מהרובע היהודי ושכונת האמנים אל קברי בן עוזיאל ובר עילאי.

·         חולמים ומשוררים בעמק הירדן – מבית המוטור וקבר בובה אל החצר ובית העלמין של כנרת.

·         לילות לבנים לאור הירח בצפת הקסומה, בפקיעין או בתל כברי.

·         סיפורה של שיירת יחיעם.

·         בתי אפנדים בגליל המערבי

·         טיול אל נהרייה

·         טיול מסתורי בגליל

·         טיול אל עצי הגליל

·         בגליל- נחל כזיב בשבילים מוכרים ונסתרים, סובב הר מירון בתצפיות והפעלות, סיורים בפקיעין ושביל האגדות של נורמן, נחל יחיעם ונקבת הזחילה בכליל, מפלי פרוד ונחל צלמון כולל אירוח בדואי, נחל צבעון ויער ברעם בתוספת אירוח צ'רקסי, סובב תבור וכניסה למוזיאון המרציפן, הר עצמון עם זחילה בח'רבת רומה ועוד ועוד…

·         בכרמל- נחל יגור למשפחות מטיילות, נחל כלך וסיום ב"שוויצריה הקטנה", נחל אלון וחניון האגם, רכס אצבע ונחל מערות, פריחות הצבעונים והרקפות, רמת הנדיב כולל ביקור בגן הנדיב, זכרון יעקב עם מוזיאון אהרונסון, טבע עירוני בחיפה – נחל שיח ותצפיות, סיורי חוף באזור דור-הבונים כולל מוזיאון המזגגה ועוד ועוד…

·         בגולן- שביל דליות ושמורת הטבע גמלא והנשרים, יער אודם והג'ובות כולל ביקור ביער האיילים, נחל סער הזורם על כל מפליו, נחל גילבון קצר   עם תצפית ממצפה גדות, עין פיק ותצפית מצפה לשלום, אום אל-קנאטיר והליכה למפל האירוסים בעונת הפריחה ועוד ועוד…

·         טיול אל בעלי מלאכה מיוחדים בגליל

·         טיול מוסיקאלי בגליל

·         טיול בין גנים,עצים ואנשים בגליל

אז אם חשקה נפשכם לטייל בארץ הצפון עם המשפחה או החברים, או אתם מתלבטים לגבי טיול בר או בת מצווה או רוצים לחגוג אירוע מיוחד, צרו קשר ונשמח לטייל עמכם בצפון של כולנו….

בברכת ואהבת ארצך כמוך,

"הבה נגלילה " יעוץ ארגון והדרכת טיולים

גדעון        054-5600105  
 
אורן          052-2377496  

או כנסו לאתר