טיול בעכו העתיקה – עבר והווה נפגשים להם..

את הטיול הקלאסי בעכו העתיקה יש להתחיל במרכז המבקרים בכניסה לעיר העתיקה, במידה והגעתם ברכב פרטי מומלץ להחנות אותו בחניות שלאורך כביש הכניסה לעיר העתיקה או בחניונים הקטנים(חניות עפר) הנמצאים באזור הכניסה,קרוב מאוד למרכז המבקרים ולמוזיאון אוצרות בחומה

   סוג הטיול:  רגלי                       אזור הטיול:  הגליל המערבי                      עונה לטייל: כל השנה

דרגת קושי:  קל                         מתאים לילדים?   כן                                        משך הטיול: משתנה

לאחר שהחנתם את הרכב מומלץ להיכנס לרחבת מרכז המבקרים , הכולל גן קסום ומוצל. במרכז המבקרים תוכלו לקבל מידע מפורט ולקבל מפה המפרטת את האתרים בעיר העתיקה ואת הדרכים והרחובות המומלצים לטיול. במרכז המברים תוכלו לקנות כרטיסים לכניסה לאתרים השונים בעיר העתיקה,ישנם אופציות שונות ובהתאם לסוג המשתתפים ולזמן העומד לרשותכם.

במרכז המבקרים ישנם שירותים נקיים ומסודרים להתרעננות ומכונות שתייה קרה.כמו"כ למעוניינים ניתן לשכור מכשיר הדרכה קולית שנמצא איתכם ומלווה אתכם באינפורמציה לאורך תוואי הטיול ומספק מידע לאורך 28 נקודות חשובות במהלך הסיור בעיר העתיקה.בקופה תוכלו לרכוש גם כרטיס משולב הכולל כניסה לאתר הנקרות בראש הנקרה,באם תכננתם להגיע לשם בהמשך הטיול שלכם.מומלץ לרכוש את הכרטיס המשולב לעכו הכולל: אולמות האבירים,מוזיאון עוקשי,מנהרת הטמפלרים,ומוזיאון אוצרות בחומה,מרכז המבקרים פתוח כל השבוע וילידים עד גיל 5 ללא תשלום.

עכו העתיקה

עכו משלבת היסטוריה מרתקת, שילוב נדיר של מערב ומזרח, אתרים אותנטיים המתארים תקופות אדירות בהיסטוריה של ארץ ישראל והעולם כולו. שילוב של דתות ותרבויות עשירות ואומנות עתיקה ומודרנית. מצודות העיר,מבצריה וחומותיה בשילוב עם כנסיות,מסגדים ובתי כנסת, אתרים מרתקים ומעניינים המספרים על תקופותיה ומעמדה של עכו בעת הקדומה ועתה. בעכו העתיקה תוכלו למצוא את טביעת רגלם של עמים ותרבויות   עתיקות:היוונים,הכנענים,הביזנטיים,הרומאים,הממלוכים,הצלבנים ועד לבריטים ולהתיישבות היהודית והארצישראלית במקום.

עכו מציעה רגעים ססגוניים וצבעוניים,פסטיבלים מפוארים, מוזיאונים, אתרי בילוי ונופש, מסעדות משובחות ואוטנטיות,שווקים מרהיבים ואטרקציות נוספות. בין האתרים המוכרים בעכו העתיקה: מוזיאון עוקשי:הנמצא בצמוד לאולמות, בנוי קמרונות מצולבים שריד מהתקופה העותמנית. במבנה פועל מוזיאון, המציג תערוכות מתחלפות של אמנות ישראלית לצד תצוגת קבע מעבודותיו של האמן אבשלום עוקשי ז"ל. המצודה הטמפלרית והמנהרה: אנשי המסדר הטמפלרי החלו את בנייתה במאה ה 12,המצודה נשקה לקו המים וממנה הובילה מנהרה החצובה בסלע וחצתה את הרובע עד לנמל,לאורך כ 350 מטר,מומלץ מאוד למשפחות וילדים . במהלך הטיול תוכלו להתרשם ולבקר במספר חאנים עתיקים, אשר שימשו כאכסניות ומקומות לינה ליורדי הים,הסוורים והסוחרים,בחלקם אכסנו הסוחרים את הסחורה בקומתם הראשונה והשתכנו בקומה השנייה שמעל: חאן א-שוו'רדה, חאן א-שונה,חאן אל-עומדאן, חאן אל-פראנג'.. כמו"כ תוכלו לבקר במוזיאון אוצרות בחומה, בחמאם המפורסם של עכו ובאתרים רבים ונוספים.

עכו- אולמות האבירים

עכו – אולמות האבירים

מומלץ מאוד להגיע לנמל, לעלות על סירה בלוקחת אתכם לשייט קצר של כ 20 דקות,סביב חומות העיר העתיקה וכמובן לבקר בשווקים ובבזאר המפורסם של העיר העתיקה,בו תוכלו למצוא מבחר תבלינים,דגים ופירות ים, ענתיקות ואביזרי נוי, ממתקים ומאפים אוטנטיים וכמובן להיכנס לאחת מהמסעדות הרבות ובתי האוכל הרבים הנמצאים בעיר העתיקה,לנגב חומוס אסלי או להתענג על מאכלי הים העשירים המוצעים לסועדים.

חשוב לזכור, שאת כול החוויות המוזכרות לעיל, תוכלו לחוות תוך הליכה רגלית, אין צורך לנסוע ברכב למעט ההגעה לעיר העתיקה, ניתן לבלות שעות רבות ולהנות מחוויה ייחודית במקום. הטיול בעיר העתיקה מתאים מאוד למשפחות ואף לילדים קטנים, ניתן גם לטייל עם פעוטות בעגלה ורוב הטיול הינו מוצל וקריר בין הסמטאות והשווקים.

מעוניינים במידע נוסף ? לחצו:  טיולים בצפון

טיול בנהל עכו

עכו- נמל העיר העתיקה

עכו- מנהרת הטמפלרים

עכו- טיול משפחתי במנהרת הטמפלרים

מחפשים מידע נוסף? לחצו אטרקציות בגליל המערבי