חוויות מיום כיף איכותי בצפון, היה גדול !

היה טוב, אין ספק שהיה טוב, החבר'ה נהנו עד מעל הגג, הכול עבד כמו שנקבע ואף יותר מכך.

אצלנו בחברה נהוג לצאת מדי מספר חודשים ליום כיף וגיבוש של החבר'ה. הפעם בחרנו לסוע לצפון ליום כיף בצפון ובחרנו בסופו של תהליך ארוך באסף מחברת צפון תיירות ונופש להפיק את היום, בהתחלה חשבנו ללכת על איזור הגליל המערבי אבל לשמחתנו השתכנענו והלכנו בסוף על איזור סובב כנרת ורמת הגולן ואכן הייתה בחירה טובה. אנו מונים בחברה כ 50 עובדים והיה חשוב מאוד לאפשר לכולם להגיע ליום כייף, התארגנו בהתאם, בדקנו יומנים, ביטלנו פגישות והכול היה סגור ואפשר את יציאת כול החברה ליום הכיף.

כל פעם מחדש עולה בי המחשבה האם לארגן את יום הכיף לבד או לחלופין להשתמש בחברת הפקה מקצועית שזו עבודתה, אך כול פעם מחדש ולאחר שחזרנו מיום כיף מוצלח אני סגורה על התשובה, רק עם חברת הפקה מקצועית, הם מפיקים ימי כיף וגיבוש כל השנה, הם מכירים את הכול, הם מתקתקים את העניינים ודואגים לנו כול הזמן, אנחנו נהנים והם עובדים ובינינו זה גם לא עולה יותר בסופו של דבר.

בחרנו לצאת ליום הכיף במהלך חודש מרץ והתארגנו על תאריך, הרעיון היה לצאת ממשרדי החברה (פתח תקווה) באוטובוס מפואר צפונה דרך כביש 6 לכיוון איזור דרום רמת הגולן.בדרך כמובן עצרנו לעצירת התרעננות וחילוץ איברים, שם כבר הפתיעו אותנו עם שולחן עמוס פירות טריים, תותים בקצפת, שתייה קרה וחמה…ליגה לאומית, אחחח.. כבר פתיחה טובה.

לאחר ההפסקה המשכנו לכיוון הכינרת והגענו לבית הבד ארץ גשור, בית בד מודרני ומשוכלל מאוד, מעוצב ומוקפד, ראינו סרטון מעניין וטעמנו את מגוון שמני הזית… היה טעים ומשובח ובטח שקנינו, איך אפשר שלא…כשיצאנו החוצה חיכו שורת ג'יפים, עלינו עליהם ויצאנו לטיול שטח בג'יפים במורדות הגולן, את הקבוצה הוביל גיל מ"שביל ברמה", היה טיול מעולה, עצרנו להפסקת קפה בפינה מקסימה בוואדי סמך מלא מים זורמים, צמחיה עבותה ובע"ח.

את הטיול סיימנו במסעדת בשרים מעולה, היה אוכל טוב ומאוד נהנינו גם מהאוכל וגם מהשירות שקיבלנו, הם מעשנים שם את הבשר באיזה טכניקה והתוצאה הייתה ממש טעימה. אחרי הארוחה, נחנו קצת וקינחנו בקפה טוב ועוגיות הבית, הייתה שמש חורפית נעימה שרק הוסיפה לחוויה הכייפית, הכול היה מושלם וכולם נראו מרוצים מאוד ושלווים והיה רק חסר לשים את הראש וככה לנמנם קצת…

וזה בדיוק מה שחיכה לאחר הארוחה, נסענו קצת באוטובוס והגענו למתחם מדהים בטבע, מעוצב בפוטונים, כריות ומחצלות, שולחנות קטנים עמוסים פירות, שתייה קרה ופיצוחים ובפינות המתחם עמדו לבושים לבן, מטפלים מקצועיים ליד מיטות טיפול, הייתה רשימה מוכנה ולפי התור התפנקנו בטיפולי מגע מרגיעים, שיאצו, מסג' שוודי, מה שרק ביקשנו קיבלנו. על כול ההפקה ניצחה בשקט ובאלגנטיות, אולה שרק רצתה שנהנה, בשקט ובשלווה התפנקנו בטיפולים המדהימים ותוסיפו את המתחם המדהים והאווירה… תענוג…

כמו שאומרים, אחלה יום כיף! זהו, עכשיו אני במשרד נזכרת מה היה שבוע שעבר וכבר רוצה לתכנן עוד איזה יום כיף …