פעילויות ואטרקציות לילדים בצפון, טיולים והנאות לכל המשפחה

אז מה יש לעשות בצפון עם ילדים? איזו אטרקציה לבחור? איזה פעילויות יש לצפון להציע? כמובן שההיצע גדול מאוד ותלוי בהמון גורמים.
נתחיל כמובן בגיל הילדים עליהם מדובר, ישנן אטרקציות בצפון שמתאימות יותר לגיל הצעיר כגון פינת ליטוף נחמדה וכאלה שמתאימות לגיל נוער יותר כגון פיינטבול או לייזר טאג.
חשוב לתכנן מראש את הבילוי בהתאם לגיל הילדים ולוודא שכולם נהנים ואף אחד לא ירגיש מחוץ לפעילות.
התקציב חשוב מאוד, ישנן אטרקציות חינמיות כגון פארקי שעשועים בצפון או חוף ים וישנן אטרקציות יקרות יותר, כדאי לתכנן מראש את הבילוי ולנסות לקנות שוברי הנחה וקופונים המאפשרים לכם למצוא אטרקציה או פעילות במחיר הוגן שיתאים לכולם.
יש גם את העניין המשפחתי כמובן, האם אנו מחפשים פעילות שתשתף גם את הורים יחד עם הילדים או רק אטרקציה או פעילות לילדים? גם פה נכנס עניין התקציב והעדפות האישיות שלכם ושל הילדים והאם אתם מטיילים בקבוצה גדולה יותר עם עוד משפחות באופן פרטי או רק אתם לבד.
פעילויות ואטרקציות לילדים בצפון

פעילויות מים לילדים בצפון

אטרקציות מוטוריות – כיום ניתן למצוא בצפון מבחר אתרים המציע אטרקציות בצפון ופעילויות מוטוריות כגון טיולי רייזרים, טיולי סגווי, ריינג'רים, טיולי ג'יפים, טיולי רכיבת אופניים, ריידרים ועוד. עיקר הפעילות בתחום הזה מתאימה למשפחות בהם אחד ההורים נוהג על הכלי ושאר המשפחה נהנית מחוויית הנסיעה המשותפת בנופי הצפון. לקטנטנים יש מס' אתרים המציעים טיולי אופניים וטיולי טרקטרונים בנהיגה עצמית אך אצל רוב הספקים הנהיגה נעשית ע"י אחד ההורים או מבוגר אחר.
אטרקציות מים וים – כאן התחום רחב מאוד ומאפשר בחירת פעילות או אטרקציה החל מבילוי כייפי בבריכת המלון או הצימר שלקחתם, דרך בילוי על חוף הכנרת או בים התיכון. בנוסף ישנן מס אטרקציות נוספות כגון אתרי שייט קיאקים וסירות נהר הפזורות לאורך נחלי הצפון, ישנן אתרי ספורט ימי על חופי הכנרת וכן אטרקציה כמו שייט עצמי משפחתי בכנרת וכן פארק מים כגון חוף גיא בכנרת.
ימי כיף לעובדים בצפון
סדנאות ופעילויות – תחום רחב ומלא אפשרויות בילוי החל מסדנאות שוקולד, סדנאות יצירה למיניהן בהם ניתן ליצור יחד כל המשפחה ולצאת עם מוצר נחמד הביתה.
משחקיות, פארקי שעשועים ואתרי כיף – בצפון תמצאו המון פארקי שעשועים חינמיים פשוטים המפוזרים כמעט בכל ישוב בצפון, בנוסף ישנן פארקי שעשועים ואתרי כיף כגון החרמון, אתרי איי ג'אמפ, מיי בייבי בירכא, אולמות באולינג, מרכז קנדה במטולה ועוד…
מוזיאונים ומרכזי מבקרים – בצפון ישנן לא מעט מוזיאונים ומרכזי מבקרים המתאימים לכל המשפחה, ניתן לשלב בטיול שלכם ביקור מרתק במוזיאון האדם הקדמון בקיבוץ מעיין ברוך או לחלופין ביקור במדעטק חיפה. צריך כמובן לשלב נכון על מנת שהילדים ימצאו עניין בפעילות כגון בביקור אצל דרור בגרוייסע מציאה בקיבוץ יפעת
תיירות חקלאית,אתרי קטיף עצמי – קטיף עצמי של דובדבנים בעונת האביב קיץ הינה אחת מהפעילויות האהובות על המטייל הישראלי, ניתן למצוא אתרי קטיף של פירות אחרים בגליל ובגולן, בנוסף גם לבקר במכוורות דבש, מחלבות, בתי בד, יקבים ועוד..
אטרקציה לילדים אגרוייסא מציאה

א גרוייסע מציאה בקיבוץ יפעת

אתרי טבע, טיולים ומסלולי הליכה – אין כמו לטייל יחד בצפון. רצוי לעשות מנוי מטמון של רשות הטבע והגנים ולצאת לטייל עם הילדים במגוון מסלולי הליכה בהתאם לרמת ההליכה והמאמץ הנדרש כמובן. ישנם גם אתרי טיול המשלבים טבע מיוחד ובעלי חיים כגון אגמון החולה או לחלופין טיול מיים כייפי בשמורת המג'רסה.
אטרקציות ופעילויות אקסטרים – טיולי סנפלינג בנחל בגולן או מסלול ויאה פרטה על מצוק בגליל העליון. ניתן למצוא פעילויות אקסטרים בצפון, כמובן שלא מתאים לכל ילד ולכל גיל.
פעילויות ירי, קרבות וטקטיקה – הילדים מתים על זה ! אתרי פיינטבול ולייזר טאג הינם אטרקציה ופעילות אטרקטיבית מאוד בעיקר בגיל נוער. הילדים מוציאים המון אנרגיה ונהנים בפעילות אינטנסיבית מעייפת ומהנה.

מחפשים אטרקציה או פעילות לילדים בצפון?
גללו לראש העמוד ושם תמצאו את מנוע חיפוש האטרקציות שלנו