רפטינג נהר הירדן ומסעדת איסקנדר
מתחם האטרקציות של הצפון
99 סיבות טובות לעשות שייט קיאקים ברפטינג נהר הירדן ולסיים בארוחה במסעדת איסקנדר

אם אתם מחפשים מה לעשות בצפון, הגעתם למקום הנכון !

רפטינג נהר הירדן, מתחם אטרקציות ענק ומרכזי בגליל המציע מגוון פעילויות ואטרקציות לזוגות, משפחות וקבוצות. במתחם רפטינג נהר הירדן תוכלו לבלות יום כיף מלא ואיכותי ולהנות ממבחר האפשרויות העומדות לרשותכם

 שייט קיאקים וסירות נהר

שייט בערוץ נהר הירדן, שייט קיאקים חווייתי המתאים לכולם. תוכלו לבחור קיאק זוגי או סירה משפחתית ולצאת לשייט רגוע וכייפי בנהר. בינות לצמחייה מרהיבה, עצי תאנה, פטל ותות עץ לאורך גדול הנהר.

רפטינג סוער בנהר
זה המקום לאמיצים ולאמיצות שבננו. מדובר על חוויה מטורפת של אקשן ואדרנלין בערוץ הירדן ההררי. חוויית רפטינג מקצועי מלאה באתגרים בנהר, טבע עצמתי ומרגש יחד עם נופים מרהיבים.

לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 0723360476   

 

מתחם הצ'לאנג שלנו

זה הרגע לגלוש באומגה של 70 מטרים הישר לתוך מימי נהר הירדן הקרירים. במתחם אנו מציעים גם קיר טיפוס ומתחם ירי פיינטבול וחץ וקשת.

טיול רינג'רים ורייזרים בנהיגה עצמית

נצא לטיול שטח מוטורי בשטחי האזור. לרשותכם רכבי שטח ממוגנים ונוחים לרכיבה. לפני היציאה תקבלו תדרוך מקצועי ומדריך צמוד ילווה אתכם בטיול שטח בנהיגה עצמית לאורך גדת הירדן ובמגוון מסלולי שטח מאתגרים וכייפים.

טיולי אופני שטח / אופניים חשמליות  

האזור בו אנו נמצאים אידיאלי לרכיבת שטח ע"ג אופניים או אופניים חשמליות. רשת של שבילים נוחים לרכיבה עם נקודות כייפיות לעצירה על גדות הירדן, המון צל נעים, מגוון צמחייה ועם קצת מזל אולי תראו גם כמה בעלי חיים בטבע.

טיולי ג'יפים מודרכים

תוכלו לצאת איתנו לטיול ג'יפים מודרך באזור. לשמחתנו אנו נמצאים באזור עתיר במסלולי שטח נוחים לג'יפים, המון אתרים היסטוריים והתיישבותיים באזור, סיפורי החלוצים בעמק החולה, הקמת המדינה יחד עם נופים מרהיבים של עמק החולה, הגליל ורמת הגולן. הגי'פים נהוגים ע"י מדריכים מקצועיים וחייכנים, חוויה נעימה ומיוחדת.
מתחם הפיינטבול
  אם אתם בעניין של חיסול חשבונות, זה בדיוק בשבילכם !  מתחם חדש ומיוחד עבור קרבות פיינטבול רובי צבע. ציוד חדש ומתוחזק היטב, מיגון אישי וקדימה…סוגרים עניין !
פיינטבול הינו משחק ספורט אתגרי ומלא באקשן, מתאים לכל המשפחה. קרבות פיינטבול החל מגיל 10. ירי במטווח מגיל 5.

לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 072-3360476   

 

מסעדת איסקנדר – כשרה למהדרין

מסעדת איסקנדר הנה אחת מהמסעדות הטובות והמוכרות ביותר בגליל. המסעדה מאופיינת במטבח ים תיכוני עם אלמנטים תורכיים ומקומיים. במסעדה מוגשות מנות בשרים ודגים איכותיים,מאפים מיוחדים הנאפים בטאבון טורקי במקום ובתוספת של מבחר סלטים מעניינים וטריים,  קינוחים מצוינים, בר משקאות עשיר ותפריטים לילדים ולאירועים מיוחדים.

 לפרטים והזמנת מקום: 072-3360476        

ימי פתיחה: ימים א עד ה שעות 12:00 עד 21:00    יום ו'  – עד שעה 15:30

ניתן לערוך במסעדה ובאולם הצמוד כנסים, אירועים פרטיים, אירועים עסקיים וקבלות פנים

המסעדה כשרה למהדרין

נופש בצפון