חיפוש אטרקציות | לינה ואירוח | ספא | מסעדות

Image Alt Text

הבה נגלילה יעוץ ארגון והדרכת טיולים

צוות "הבה נגלילה" מוליך מטיילים בשבילי הגליל הנסתרים והידועים מזה כעשור. גדעון ואורן הם בני ארץ הגליל, אשר כהגדרתם עוסקים באהבת הארץ ועבודת האדמה. "הבה נגלילה" תיקח אותכם המטיילים ( קבוצות, משפחות, צעירים ומבוגרים) אל מקומות בהם לא ביקרתם ואל סיפורים אותם לא שמעתם. הסיפורים והמקומות אותם נחווה נאספו ולוקטו לאורך זמן ועם הרבה אהבה וסבלנות בארכיונים מקומיים, בעבודת רגליים בשטח ואצל זקני האזור.

טלפון

מושב לימן

צוות "הבה נגלילה" מדריך טיולי טבע, טיולים עירוניים, אתרים ארכיאולוגים, בעקבות התנ"ך, מורשת קרב והיסטוריה ציונית.
הננו מדריכים באהבה רבה בגליל, בכרמל, בגולן ובעמקים. ניתן להזמין הדרכות באנגלית, ברוסית, בספרדית ובערבית. באמתחתנו גם ימי כייף,אטרקציות,מסעדות ומרכזי מבקרים. פעילות מיוחדת נוספת היא פעילות של מספר סיפורים. המספר יכול להגיע לכל מקום בטבע, בבית הארחה או אצלכם בסלון הבית, עם תלבושות מתאימות ועם מגוון סיפורים הבאים מרחבי העולם: סיפורי אבירים, סיפורים חסידיים, סיפורי מסע וכן סיפורים על בני הארץ: בדואים ופלחים. כל הסיפורים מטובלים באמירות פיקנטיות, בשמץ הומור ועם הרבה מוסר השכל. שירות נוסף אותו ניתן להזמין הינו שחקן ה"קופץ" במפתיע מפינות שונות במהלך המסלול ותוך כדי "הפרעה" למדריך מספר את סיפור המקום ואנשיו. פעילויות " הבה נגלילה" נעשות בידי מקצוענים מוסמכים בעלי רשיון למקצועם (מורי דרך, שחקנים, מספרי סיפורים) ותחת כיסוי ביטוחי. אנו מבטיחים לעשות הכל באהבה, סבלנות, הרבה רצון טוב וחיוך. אנו מזמינים אותכם לבוא לטייל עימנו ולגלות את קסמי האזור יחד עימנו. אז "הבה נגלילה" כי השבילים מכירים את רגלינו.
  

המלצות

2020-02-29T15:39:38+02:00

אירועי חברה בצפון

מסלולים וטיולים בצפון

רעיונות לנופש לעובדים

ימי כיף וגיבוש לחברות וקבוצות

מחלקת ההפקה לצפון PRO תשמח לסייע לכם בבחירת תכנית מתאימה על בסיס תקציב ואופי האירוע. בין הפעילויות שאנו מציעים תוכלו למצוא חוויות קולינריות ייחודיות,  סדנאות גיבוש והעצמה לצוות העובדים, ימי כיף הרפתקאות ואטרקציות בצפון, ימי גיבוש לעובדים, טיולים וסיורים מודרכים בנופייה הקסומים של צפון הארץ, ביקור בספא המשלב טיפולי גוף ופנים מפנקים, טיולי שטח מאתגרים, נופש בצפון על בסיס אירוח מלא או חלקי לבחירתכם באחד ממלונות היוקרה או הצימרים, אירוח אותנטי בקמפינג וחאן, טיולי ג'יפים מלאי אדרנלין, אירועים מיוחדים ומסיבות בהפקה של פעם בחיים, פעילויות מים ואקסטרים בנחלים השופעים של צפון הארץ, ערבי גיבוש, ועוד הרבה יותר!

אז למה אתם מחכים? להזמנת חבילת פעילות לקבוצה התקשרו עוד היום 04-6764076 ותוכלו גם אתם להינות מכל הטוב שיש לצפון להציע…

עבור למעלה