חיפוש אטרקציות | לינה ואירוח | ספא | מסעדות

להקת המחול הקיבוצית

ביקור בכפר המחול מאפשר הצצה לעולם הריקוד המודרני, מלמד על עולמם של הרקדנים/יות המשקיעים שנים של לימוד ואימון להשגת מיומנות שיא, תוך שאיפה לשלמות בריקוד. הביקור בכפר הינו חוויה מיוחדת ומתאים לכל אחד ואחת.
לפרטים נוספים: 072-3727438

טלפון

קיבוץ געתון

להקת המחול הקיבוצית – מעלים את הקצב !
במרחבים הירוקים והפסטורליים של הגליל המערבי, הפתוחים אל הים ואל מבצר יחיעם, גרים ורוקדים כ- 80 רקדנים מכל העולם, החיים, עובדים ויוצרים בכפר המחול הבינלאומי. הכפר הינו אתר ייחודי בעולם, ביתה ומרכז עבודתה של להקת המחול הקיבוצית, אחת הלהקות המובילות. הביקור בכפר המחול יכניס אתכם לתוך עולם העבודה של הלהקה, ירחיק מהשגרה ויפגיש אתכם עם עולמות חדשים ופחות מוכרים.
לאחר קבלת הפנים, נערוך סיור קצר מאחורי הקלעים, בו תפגשו את הרקדנים בזמן החזרות ותכירו מקרוב מצוינות, חדשנות ויצירה, שהינם דרך החיים בלהקה. בסיור, תגלו את סיפורה של להקה מובילה המייצגת את ישראל בעולם ואת סיפורה של יהודית ארנון, מייסדת הלהקה, אשר עברה את אושוויץ ונדרה נדר שאם היא תשרוד היא תרקוד לנצח, כפר המחול כיום הינו התגשמות חלומה. בהמשך תצפו במופע מלהיב, מוזיקאלי וחוויתי או בחזרה פתוחה, תשוחחו עם הרקדנים ואם תרצו, גם תרקדו איתם!
להקת המחול הקיבוצית
תוכנית הביקור בכפר המחול לימי כיף וגיבוש – כוללת מספר אפשרויות לבחירה:¨ סיור .מודרך מאחורי הקלעים ומפגש עם הרקדנים¨ סדנת קצב – עם רקדני להקת המחול הקיבוצית והמוזיקאי פול פביי, משלבת בתוכה תיפוף על הגוף, קצב והומור. סדנא מלאה צחוק הנאה וכיף! ¨ מצלמה בתנועה- סדנא חוויתית עם רקדני הלהקה ועם אייל הירש צלם הבית של הלהקה¨ סדנא עם רקדן- התנסות חוויתית ומשעשעת בשפת התנועה של הלהקה.¨ כיתת אומן- הצצה לתוך תהליך העבודה של הלהקה.
¨ סיפור אישי – מפגש וסדנא עם רננה רנדי, רקדנית שהמפגש עם יהודית ארנון, מייסדת הלהקה שינה את חייה.¨ "מפגש – השראה" עם רמי באר, מנהלה האמנותי של הלהקה על ניהול הלהקה.¨ אימפרוביזאציה בתנועה במרחב הארגוני – פתיחת ערוצי תקשורת חדשים 
בארגון לממדים פורצי דרך.

לפרטים נוספים והזמנת ביקור : 072-3727438

המלצות

2020-06-21T13:32:35+03:00

אירועי חברה בצפון

מסלולים וטיולים בצפון

רעיונות לנופש לעובדים

ימי כיף וגיבוש לחברות וקבוצות

מחלקת ההפקה לצפון PRO תשמח לסייע לכם בבחירת תכנית מתאימה על בסיס תקציב ואופי האירוע. בין הפעילויות שאנו מציעים תוכלו למצוא חוויות קולינריות ייחודיות,  סדנאות גיבוש והעצמה לצוות העובדים, ימי כיף הרפתקאות ואטרקציות בצפון, ימי גיבוש לעובדים, טיולים וסיורים מודרכים בנופייה הקסומים של צפון הארץ, ביקור בספא המשלב טיפולי גוף ופנים מפנקים, טיולי שטח מאתגרים, נופש בצפון על בסיס אירוח מלא או חלקי לבחירתכם באחד ממלונות היוקרה או הצימרים, אירוח אותנטי בקמפינג וחאן, טיולי ג'יפים מלאי אדרנלין, אירועים מיוחדים ומסיבות בהפקה של פעם בחיים, פעילויות מים ואקסטרים בנחלים השופעים של צפון הארץ, ערבי גיבוש, ועוד הרבה יותר!

אז למה אתם מחכים? להזמנת חבילת פעילות לקבוצה התקשרו עוד היום 04-6764076 ותוכלו גם אתם להינות מכל הטוב שיש לצפון להציע…

עבור למעלה