יום גיבוש לעובדים – השקעה לטווח ארוך

להלן תקציר מכתב תודה  (אחד מיני רבים) שחיכה לנו בבוקר במשרדנו:  "מאז אותו יום, יש הרגשה שאף אחד לא רוצה ללכת הביתה בסוף יום עבודה והרווח כולו שלנו…מסתבר שגם של החברה".

מגבלת תקציב אינה מגבלת איכות!

דווקא כעת כשהעובדים מרגישים על בשרם את סימני המיתון והמתח היום יומי וכל הוצאה היא כמעט כמו הוצאה לפועל וגזר דין לאירגון, חשוב למצוא חברה שתדע להגשים לכם יום גיבוש ואטרקציות עליו חלמתם וכזה שיהדהד עוד זמן רב לאחר שתשובו לשיגרת העבודה…כי מסתבר שריווחת העובדים תורמת רבות לרווחי החברה.

כל אחד מכיר את הפסיכולוגיה העומדת מאחורי ימי גיבוש,  אבל לאחר אין ספור התנסויות נוכחים לדעת, שלא כל חברה שמציעה לכם זאת מסוגלת ליישם את הדברים "בשטח".

יום גיבוש – יום שכולו השקעה לטווח רחוק!

מה עושים? זה השלב בו מן הסתם תורידו ציפיות. ודאי תצפו לכל היותר לעוד יום חופש מהעבודה או יום אטרקציות וכייף, אך ביום הגיבוש והכיף שניצור בעבורכם בחברת צפון תיירות ונופש בע"מ נדאג שאתם תגלו מחדש או לראשונה האחד את השני ללא כל הבדל סטטוס או משרה.

…והתוצאה? מאותו יום גיבוש (וכיף), הכרויות רבות רק ילכו ויעמיקו ולכם יהיה כיף לקום בבוקר, להגיע למקום העבודה ולהושיט עזרה להוא שעד לפני זמן מה, היה רק עוד פנים שעוברות לצידכם במסדרון.

… ומה עוד עשוי לקרות בסופו של דבר? שיתוף פעולה שכזה שתחילתו בהכרות גדולה יותר יתרום רבות לאווירה במקום העבודה ובסופו של דבר אפילו לרווחי החברה.

ככה זה כשמגלים את הרצון לעבוד ביחד ולא רק להגיע ביחד למקום העבודה.

יום גיבוש מגובש במיוחד בעבורכם!

אנו בחברת צפון תיירות ונופש בע"מ נקשיב ונקשיב עד שנבין לעומק מה הוא בדיוק החלום שלכם, אותו האחד שגרם לכם ליצור איתנו קשר, כי ברור שאתם כבר מבינים היטב את חשיבות יום גיבוש/יום כיף באם טרחתם לפנות אלינו ואנו גם נדאג שהכל יהיה בהתאם ליכולתכם הכלכלית, תוך שנגייס בעבורכם את הטובים שבספקי הצפון ונלווה אתכם לאורך כל היום כיחידים וכקבוצות.

ועל האיזור כבר דיברנו? ימי גיבוש בצפון הם ללא ספק פיסגת ההנאה הצרופה וכשלאירוע חברתי שכזה חוברים נופים ומגוון כל כך עשיר של אטרקציות ובילוי הכוללים: מעיינות חמים, ספא, מגוון טיפולים אלטרנטיביים, עיסויים, פעילויות ספורט ובריאות, כמו גם בתי מלון באווירה כפרית, צימרים איכותיים, כפרי נופש שיחכו לכם בתום יום,

אין ספק שמיום שכזה חוזרים קצת אחרת…

מעוניינים בהצעה ליום גיבוש איכותי, התקשרו : 04-6764076  או כנסו למפרט ימי גיבוש
פייסבוק לצפון
פורטל התיירות לצפון